Am si eu o problema pentru care va solicit ajutorul si va multumesc anticipat!
Societatea noastra a acceptat un contract de prestari servicii de telecomunicatii cu Telekom in luna martie 2018.
Dupa ce termenii au fost stabiliti, fiind o oferta stabilita telefonic cu un angajat specializat in relatii contractuale cu alte societati, am primit contractul, semnat si stampilat de ambele parti, dupa care am efectuat plata unei garantii pentru terminalele solicitate, asa cum stipula contractul.
Plata s-a efectuat cu cash in valoare de 4.000 de lei intr-un magazin Telekom.
Ulterior am primit si sim-urile de abonament, fara aparate insa.
Timpul trecea si incepeau sa soseasca facturi, cu toate ca nu am desigilate acele cartele si nu au fost introduse nici macar de proba intr-un telefon.
Am ajuns in luna noiembrie desi conform contractului termenul maxim de livrare a telefoanelor era de 45 de zile.
Dupa nenumarate sesizari si reclamatii catre serviciul Telekom, nu am realizat nimic.
Doar am pierdut timpul degeaba si ne-am consumat nervii.
Avem contract semnat si stampilat, avem simurile si facturi emise lunar desi nu am baneficiat de servicii, iar banii nostri stau la ei, desi nu si-au indeplinit obligatia contractuala de a ne livra echipamentele.
Am ajuns la capatul rabdarii si nu stim ce solutie se impune pentru rezolvarea urgenta a problemei.
Explicatia Telekom este ca acel angajat nu mai lucreaza la ei, si mereu se transfera cazul catre altcineva care ne promite ca vom avea o rezolvare in 30 de zile..
In 30 de zile?? Dar ce...sunt institutie de stat? Mergeti la un avocat, notificati-i in scris si incarcati-i si cu onorariul de avocat. Desigur, trebuie citit contractul. Avand in vedere ca am mai intalnit astfel de contracte va pot spune din experienta ca nu sunteti singurul patit. Mergeti la avocat, notificati si daca nu raspund in termen de cateva zile reziliati contractul si solicitati sumele achitate + onorarii achitate.