avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Contract neonorat de catre Telekom
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Contract neonorat de catre Telekom

Buna ziua!

Am si eu o problema pentru care va solicit ajutorul si va multumesc anticipat!

Societatea noastra a acceptat un contract de prestari servicii de telecomunicatii cu Telekom in luna martie 2018.

Dupa ce termenii au fost stabiliti, fiind o oferta stabilita telefonic cu un angajat specializat in relatii contractuale cu alte societati, am primit contractul, semnat si stampilat de ambele parti, dupa care am efectuat plata unei garantii pentru terminalele solicitate, asa cum stipula contractul.
Plata s-a efectuat cu cash in valoare de 4.000 de lei intr-un magazin Telekom.

Ulterior am primit si sim-urile de abonament, fara aparate insa.

Timpul trecea si incepeau sa soseasca facturi, cu toate ca nu am desigilate acele cartele si nu au fost introduse nici macar de proba intr-un telefon.

Am ajuns in luna noiembrie desi conform contractului termenul maxim de livrare a telefoanelor era de 45 de zile.

Dupa nenumarate sesizari si reclamatii catre serviciul Telekom, nu am realizat nimic.
Doar am pierdut timpul degeaba si ne-am consumat nervii.

Avem contract semnat si stampilat, avem simurile si facturi emise lunar desi nu am baneficiat de servicii, iar banii nostri stau la ei, desi nu si-au indeplinit obligatia contractuala de a ne livra echipamentele.

Am ajuns la capatul rabdarii si nu stim ce solutie se impune pentru rezolvarea urgenta a problemei.

Explicatia Telekom este ca acel angajat nu mai lucreaza la ei, si mereu se transfera cazul catre altcineva care ne promite ca vom avea o rezolvare in 30 de zile..

Ce este de facut?
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 14:55, 5 Noiembrie 2018
In 30 de zile?? Dar ce...sunt institutie de stat? Mergeti la un avocat, notificati-i in scris si incarcati-i si cu onorariul de avocat. Desigur, trebuie citit contractul. Avand in vedere ca am mai intalnit astfel de contracte va pot spune din experienta ca nu sunteti singurul patit. Mergeti la avocat, notificati si daca nu raspund in termen de cateva zile reziliati contractul si solicitati sumele achitate + onorarii achitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doresc reziliere contract telekom ( persoana juridica) mobinstal mobinstal buna seara, desi sunt client Telekom ( mobil) doar de 3 luni , datorita serviciilor de proasta calitate, doresc rezilierea contractului . prin schimb de ... (vezi toată discuția)
Taxa portare/reziliere contract telekom persoana juridica SilviuMarianciuc SilviuMarianciuc Buna ziua, in luna martie a acestui an am hotarat sa portam cele 6 numere care le aveam pe abonament la Telekom la Orange. Cei de la Telekom au incercat sa ... (vezi toată discuția)
Probleme reziliere contract telekom danmarianpopescu danmarianpopescu In data de 22.10.2014 am facut cerere intr-un magazin Germanos de rezilere contract, cerere inregistrata si stampilata de ambele parti . Mentionez ca perioada ... (vezi toată discuția)