avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... doresc reziliere contract Telekom ( persoana juridica)
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

doresc reziliere contract Telekom ( persoana juridica)

buna seara,

desi sunt client Telekom ( mobil) doar de 3 luni , datorita serviciilor de proasta calitate, doresc rezilierea contractului . prin schimb de mesaje cu managerul de cont , am ridicat toate problemele ( lipsa semnal , sim date nefunctional ....etc...etc) si chiar dupa prima luna , mi.am dat seama ca am facut o alegere proasta !!!
am constatat lipsa totala de profesionalism la Telekom si lipsa de interes fata de client dupa ce a semnat contractul !!!
in momentul in care am solicitat rezilierea, seful managerului de cont a venit cu amenintari - inclusiv cu precizarea ca el poate oricand sa inchida numerele din contract!!!
conform contract, nu exista clauza contractuala prin care clientul sa poata rezilia contractul datorita serviciilor de proasta calitate!!!!
daca doresc acum sa il reziliez - pentru fiecare sim trebuie sa platesc 2500 lei - fiind 10 simuri - rezilierea ma costa 25000lei!!!!!! Aberant , in conditiile in care nu doresc reziliere pentruca doresc sa ma plimb prin retele , ci datorita serviciilor de proasta calitate!!
in acest moment , datorita aberatiilor contractuale, sunt obligat sa merg mai departe cu Telekomul de proasta calitate sau sa merg in instanta !
pe forumuri , sunt extrem de multe cauze identice cu ale noastre , asta dovedeste modul neserios in care Telekomul isi face treaba!
mai mult, desi initial am precizat in scris ca ne dorim un singur contract ( am dorit sa avem telefonie fixa, cablu tv , internet si mobil pe un singur contract - anterior contractului cu Telekom am avut 2 contracte la doua companii diferite - una din acestea fiind Telekom - pentru telefonia fixa , cablu si internet) , ne.am trezit ca de fapt Telekomul nu e o singura companie , ci sunt doua companii !!! Telekom este de fapt : romtelecom pentru telefonie fixa si cosmote pentru mobil !! fiecare cu factura proprie si cont propriu!
nefiind informati , am platit intr.un singur cont ( la banci de regula este un singur Telekom - cel de fix ) ....si de aici alte discutii pentru .....neplata ( mobil aparea neplatit iar fixul platit in plus )
ce sanse credeti ca am sa scap de acesti escroci ?
multumesc mult
buna seara,
Va sfatuiesc sa lasati asa zisele discutii pe SMS sau email
Transmiteti NOTIFICARE SOMAIE scrisa, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, aratati-le care sunt nemultumirile si aratati ca incepand de la urmatoarea factura, nu mai platiti nimic.
transmiteti scrisoarea recomandata cu confirmare de primire.
Va sfatuiesc sa faceti referire si la art. 4 alin. 1 din Legea nr. 193/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, “o clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor”.

Reamintim şi faptul că “o clauză contractuală va fi considerată ca nefiind negociată direct cu consumatorul dacă aceasta a fost stabilită fără a da posibilitatea consumatorului să influenţeze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau condiţiile generale de vânzare practicate de comercianţi pe piaţa produsului sau serviciului respective” (art. 4 alin. 2 din Legea nr. 193/2000).
Potrivit art. 84 din Legea nr. 296/2004 republicată, cu modificările şi completările ulterioare ( Codul consumului), “dreptul consumatorului la denunţarea sau rezilierea contractului nu poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, în cazurile prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept. Drepturile părţilor referitoare la o justă despăgubire nu vor fi afectate în cazul denunţării unilaterale”.
Daca nu va descurcati apelati la un avocat.
Este intolerabil sa platiti abonamente per ceva ce nu merge.
multumesc foarte mult pentru raspuns

analizand cu atentie continutul facturilor transmise ( facturi ce au ajuns prin agentul lor pentruca prin posta nu au venit !!! ) am observat plati suplimentare care am inteles ca sunt....plati in avans pentru ....ultima factura din contract ( adica...pentru luna 24) !!!!!
in contract nu este prevazuta aceasta sustinere financiara din partea clientului !!!!
sume incasate ilegal in avans !!!!

ma intereseaza colaborarea cu un avocat in acest contract - pentru reziliere

cu respect
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa portare/reziliere contract telekom persoana juridica SilviuMarianciuc SilviuMarianciuc Buna ziua, in luna martie a acestui an am hotarat sa portam cele 6 numere care le aveam pe abonament la Telekom la Orange. Cei de la Telekom au incercat sa ... (vezi toată discuția)
Executare rcs&rds octavian.marius.dinu@gmail.com octavian.marius.dinu@gmail.com Am contractat un abonament de telefonie mobila de la RCS&RDS pe o perioada de un an, dar l am folosit ~doua luni - fără achizitia niciunui alt serviciu sau ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila daniel12 daniel12 am un abonament la [EDITAT] si as vrea sa renunt la el in baza legi care tocmai sa dat am sunat la dansi si miau zis ca trebuie sa platesc suma de 150 euro ca ... (vezi toată discuția)