Legat de noua lege 81 din 30 martie, am cateva intrebari. Societatea noastra are angajati care lucreaza la domiciliu. Acest aspect este precizat in CIM, la punctul D - Locul de munca ( este trecuta adresa la care isi desfasoara activitatea, alta decat sediul social al firmei). In CIM apare si durata muncii si este specificat ca salariatul are echipament de lucru.
Conform legii, ce suntem noi obligati, ca angajator, sa adaugam la CIM deja existent? Incheiem un act aditional? Daca da, imi puteti lasa un model? Si, de asemenea, se modifica ceva in Revisal? De mentionat ca in Revisal este trecut ca CIM la domiciliu.
Doresc sa stiu, daca se poate, codul CAEN pentru doua functii a caror denumire exacta nu o am in romana : QA Engineer ( in domeniul IT, inginer in asigurarea calitatii s-ar traduce) -poate fi codul 251? si NET Team Leader.
Avem cazul unei persoane fizice care obtine venituri de la o persoana juridica nerezidenta in UE. Persoana fizica si-a declarat la ANAF contractul si este obligata sa depuna lunar D112 si sa isi plateasca individual contributiile. Am introdus datele persoanei fizice intr-un program specializat de salarizare pentru a putea genera D112. In momentul validarii apare eroare in ceea ce priveste neexistenta codului CAEN.
Ce cod CAEN detine o astfel de persoana fizica? Mentionez ca nu este PFA.
Deci, dupa lichidare, acesta va restitui c/v zilelor de CO luate in plus. Incasarea se face prin dispozitie de incasare si se va elibera chitanta pentru suma primita. Corect?