avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Activitate creaLab

Activitate creaLab

Bună seara,
Din câte știam, legea comerțului online din România presupune ca returnarea produselor în perioada de garanție către service presupune gratuitate adică faptul că eventualele cheltuieli de transport de la client la service și înapoi la client vor fi suportate de către service sau de către cei care se ocupă cu rezolvarea garanției numai că pe multe site-uri scrie că în cazul unei reclamații produsul defectat se trimite pe cheltuiala clientului tur-retur iar asta este abuziv.
Cum se poate proceda ca astfel de magazine să fie luate în "colimatorul" ANPC-ului în măsura în care nu există o comandă făcută pe un anumit site dar la secțiunea de Contact sau Garanții se specifică clar politica lor? Sunt mult site-uri care fac abuz în acest sens și consider că ceva trebuie făcut ca astfel de situații să nu se întâmple și să nu se profite de cei care nu cunosc legea (iar cei care cunosc legea să nu treacă prin procesul de a scrie "n" email-uri la magazin, apoi la service, apoi la ANPC și tot așa)!