Nu. Nu am primit nici banii, niciun răspuns la sesizările făcute sau la telefon.
Dacă cineva cunoaște procedura pentru reclamații și cum aș putea să iau/ să luăm banii de la Emag pe calea " mai puțin amiabilă", rog să scrie aici.
Se pare că suntem mai multi în aceeași situație. Deloc plăcut ceea ce se întâmplă.
Bună ziua !
Mă interesează unde pot face o reclamație/ caz de judecată pentru următoarea faptă: acum o lună am cumparat un anumit produs, iar prin programul de buy-back ni se promite din partea emag un voucher de 150 ron, care ar trebui să vină în următoarele 14 sau 15 zile. A trecut o luna, am sunat la emag, ni s-a spus că va fi anunțat serviciul corespunzător și că vom primi voucherul. Peste o săptămână, am făcut sesizare pe site din cauza faptului că încă nu am primit voucherul. Între timp, am incercat de cateva ori să sun, dar liniile se pare că erau " ocupate ", deși serviciul suport pentru clienti se promite a fi valabil 24/7.
Pot face reclamație pentru reclamă mincinoasă, nerespectarea condițiilor etc ? In baza căror legi? Ce sfaturi îmi dați ?
NB: îmi pare rau daca am ales categoria greșit!
Mulțumesc frumos !