Bună ziua !
Mă interesează unde pot face o reclamație/ caz de judecată pentru următoarea faptă: acum o lună am cumparat un anumit produs, iar prin programul de buy-back ni se promite din partea emag un voucher de 150 ron, care ar trebui să vină în următoarele 14 sau 15 zile. A trecut o luna, am sunat la emag, ni s-a spus că va fi anunțat serviciul corespunzător și că vom primi voucherul. Peste o săptămână, am făcut sesizare pe site din cauza faptului că încă nu am primit voucherul. Între timp, am incercat de cateva ori să sun, dar liniile se pare că erau " ocupate ", deși serviciul suport pentru clienti se promite a fi valabil 24/7.
Pot face reclamație pentru reclamă mincinoasă, nerespectarea condițiilor etc ? In baza căror legi? Ce sfaturi îmi dați ?
NB: îmi pare rau daca am ales categoria greșit!
Mulțumesc frumos !
Imi pare rau, nu mi s-a intamplat Puteti trimite o sesizare la anpc daca aveti dovada ca ati insistat.
As zice sa mai incercati in prima faza sa ii contactati.
Buna Ana ! si eu am aceeasi problema cu cei de la Emag...in speta mie trebuie sa imi ofere un voucher in valoare de 300 roni prin oferta buyback....a trecut aproape 1 luna si nu raspund pe nici un canal media...tu ai ceva vesti ?ai primit pana la urma voucherul?
Nu. Nu am primit nici banii, niciun răspuns la sesizările făcute sau la telefon.
Dacă cineva cunoaște procedura pentru reclamații și cum aș putea să iau/ să luăm banii de la Emag pe calea " mai puțin amiabilă", rog să scrie aici.
Se pare că suntem mai multi în aceeași situație. Deloc plăcut ceea ce se întâmplă.