avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 757 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamație EMAG
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamație EMAG

Bună ziua !
Mă interesează unde pot face o reclamație/ caz de judecată pentru următoarea faptă: acum o lună am cumparat un anumit produs, iar prin programul de buy-back ni se promite din partea emag un voucher de 150 ron, care ar trebui să vină în următoarele 14 sau 15 zile. A trecut o luna, am sunat la emag, ni s-a spus că va fi anunțat serviciul corespunzător și că vom primi voucherul. Peste o săptămână, am făcut sesizare pe site din cauza faptului că încă nu am primit voucherul. Între timp, am incercat de cateva ori să sun, dar liniile se pare că erau " ocupate ", deși serviciul suport pentru clienti se promite a fi valabil 24/7.

Pot face reclamație pentru reclamă mincinoasă, nerespectarea condițiilor etc ? In baza căror legi? Ce sfaturi îmi dați ?

NB: îmi pare rau daca am ales categoria greșit!
Mulțumesc frumos !
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 12:52, 24 Ianuarie 2018
Poate fi o intarziere, incercati sa le sesizati problema in scris.



Am făcut sesizare în scris, nu mi s-a raspuns nimic, nici măcar un telefon nu am primit din partea lor.
Ultima modificare: Duminică, 14 Ianuarie 2018
gi-jane2, moderator
Imi pare rau, nu mi s-a intamplat Puteti trimite o sesizare la anpc daca aveti dovada ca ati insistat.
As zice sa mai incercati in prima faza sa ii contactati.
Buna Ana ! si eu am aceeasi problema cu cei de la Emag...in speta mie trebuie sa imi ofere un voucher in valoare de 300 roni prin oferta buyback....a trecut aproape 1 luna si nu raspund pe nici un canal media...tu ai ceva vesti ?ai primit pana la urma voucherul?
Nu. Nu am primit nici banii, niciun răspuns la sesizările făcute sau la telefon.

Dacă cineva cunoaște procedura pentru reclamații și cum aș putea să iau/ să luăm banii de la Emag pe calea " mai puțin amiabilă", rog să scrie aici.
Se pare că suntem mai multi în aceeași situație. Deloc plăcut ceea ce se întâmplă.

Alte discuții în legătură

Am achiziționat prin programul rabla pentru electrocasnice o ... Mihaela Nei Mihaela Nei Am achiziționat prin programul rabla pentru electrocasnice o combina frigorifica de la eMag. După câteva zile am observat că este defecta , sertarele de ... (vezi toată discuția)
Plata din cont bancar neautorizata colyro colyro Buna seara Ma aflu in ipostaza in care nu stiu cum sa reactionez. In urma cu putin timp am cumparat produse de la emag cu cardul si pe unele le am ... (vezi toată discuția)
Actiune in instanta impotriva unui retailer eu33 eu33 Poate parea o situatie puerila dar m-am saturat sa fiu abuzat de retailerii de mare avengura. Am cumparat produse de la un retailer de componente PC si am ... (vezi toată discuția)