Buna seara , am cumparat de la emag o masina de spalat rufe si dupa 2 luni nu a mai functionat , am sunat la service mi-au tinut-o mai mult de 15 zile la reparat cat era termenul legal, apoi mi-au adus-o la fel cum au luat-o si mi-am dat proces verbal de negatie, am anuntat pe cei de la emag ca imi vreau banii inapoi au zis ca o sa vina cineva sa ridice masina defecta de la mine , au trecut 3 zile decand sta masina la mine degeaba si nu vine nimeni sa o ia desi ii disper cu telefoanele , am facut reclamatie la anpc si astept raspunsul de la ei , ce este de facut ca nu vror sa imi returneze banii desi au incalcat de 2 ori grav legea odata ca au trecut cele 15 zile pentru reparatie si am vazut ca trebuia sa vina sa ia produsul in 1-3 zile lucratoare , am ramas si fara bani si fara masina cu legile din Romania , ce este de facut ?? Cum se calculeaza cele 15 zile am sunat la ei pe 27.11 am inteles ca se calculeaza din a 2 a zi dupa ce suni
Pai astept dar deja stau de 1 luna fara masina mai dureaza inca o luna pana cand raspunde anpc si daca imi da dreptate in cel mai buna caz mi se inapoiaza banii si eu ca stau 2 luni fara masina avand copil mic cine raspunde ?
In ultimul timp talharia pare sa mearga in mare la Emag. Sunt client fidel de cel putin 10 ani, nu am avut probleme semnificative. Pana anul trecut, de atunci am fost pagubit cu aproximativ 2500 RON:
.) o garantie sau retur nerezolvata (bormasina Raider 250RON)
.) un produs diferit decat cel comandat, returnare in Voucher in loc de Storno. Am solicitat specific storno, nu vreau vouchere, si alte porcarii, nu poti sa gestionezi. Dar nu, ei au returnat in voucher. Un semineu la 550 RON plus 100 RON transport, 550 returnat in voucher.
.) o masina de spalat Indesit, am comandat produs nou, au trimis unul desigilat cu mica defectiune. Valoare aprox. 1500 RON, plus transport, inca astept curierul sa ridice produsul. Probabil teapa 100%. Trebuia sa fie cadou pentru Craciun. Frumos cadou.
Asta in decursul unui singur an fiscal.
Banii din care fac cumpararturi provin din munca cinstita. Tragerea pe sfoara care rezulta in pierderea contravalorii unui produs, in esenta, nu este diferita de talharia comuna.
In plus, Emag nu mai are personal de contact, toata comunicatia cu clientul este rezolvat prin automitazari pe baza de AI ( doamne, ce mai detest acest trend), chat AI, formulare, email, etc etc, nu exista un numar de telefon sau email sa contactezi o persoana ( om, uman).
As recomanda pentru cel sanatos la cap sa nu cumpere produse in valori mari, decat in amanunt care poate sa piarda fara durere. Ca referinta, o valoare in jur de 10% din salariul omului se poate considera valoare "mica". Pana la 50% "medie", 100% si peste, fiind "mare". Produse in valori medii si mari sa cumparati direct de la furnizor, si nu prin portaluri. Verificati parerile clientilor prin forumuri, mai putin pe social media inainte se plasati comanda.