Am achiziționat prin programul rabla pentru electrocasnice o combina frigorifica de la eMag. După câteva zile am observat că este defecta , sertarele de legume și brânzeturi congelau. Am sunat la eMag , i-am explicat consultantului problema. Combina comandata nu mai era pe stoc , nu aveam nici alte modele de unde sa aleg, deoarece prin programul rabla s-au epuizat majoritatea stocurilor și mi-a și spus că nu-mi primesc voucherul înapoi, adică îmi poate restitui doar suma pe care am platit-o. A rămas să revină în cursul zilei cu o soluție , pentru că am spus că nu doresc sa pierd cei 400 Ron. Nu m-a mai contactat și după două zile am făcut o sesizare in scris. După alte două zile m-a contactat un alt consultant care mi-a spus același lucru, că îmi pot restitui banii fara valoarea voucherului. Pentru a nu pierde voucherul am acceptat să aștept până revine in stoc combina. După 22 zile de la prima comanda am primit cea de-a doua combina frigorifica. Am primit și un voucher de 184 Ron, au spus că îmi dau 10% din valoarea combinei. Prețul ei era 2999,99 real, 2234 cu o reducere pe care o avea pe site și am platit 1834 deoarece s-a aplicat reducerea voucherului rabla, deci voucherul a fost din prețul cel mai mic. Voucherul l-am primit deoarece eram disperata și le-am spus că folosesc combina pentru a face prăjituri , fiind șomeră incerc sa mai îmi completez veniturile până îmi găsesc de lucru, și am fost nevoita sa arunc ingrediente deoarece nu mai aveam unde sa le țin. Era foarte frustrant deoarece în schimbul voucherului am dat combina funcțională cu care lucram. Când am desfacut cea de-a doua combina primită, am văzut că are urme de uzura și tabla pe interior era toată ruginita. Am contactat din nou eMag și mi-a spus acelasi lucru, îmi pot restitui doar banii plătiți și valoarea voucherului e pierduta. In acel moment am făcut o sesizare la ANPC lucru pe care l-am și comunicat consultantului. După ce a vorbit cu superiorul ei și i-a transmis acest lucru, mi-a spus că primesc voucherul înapoi , dar pot cumpăra doar produse vândute de eMag. Asta se întâmplă după aproximativ o lună de la prima comanda, timp in care nu am avut combina. I-am spus că nu găsesc produse care sa fie compatibile cu nevoile mele. A spus că o să caute ea și mi-a trimis niște produse evaluate foarte slab pe site și nu le-am vrut. Mi-a spus " daca te orientezi la un produs până la suma 2999,99, nu vei avea nimic de plătit" . Am ales un produs care costa 2899. După 4 zile mi-a spus că nu prețul plătit trebuie sa fie sub 2999,99 ci valoare lui, fara reduceri, lucru care nu s-a aplicat în momentul în care am primit voucherul de 10% din valoarea produsului. După 35 zile de la prima comanda am rămas fără combina frigorifica funcțională, am o combina toată ruginita pentru care am cerut returul și sunt obligata să cumpăr un alt produs eMag deoarece mi-au dat voucherul înapoi și îl pot folosi doar pe produsele lor . A fost o bătaie de joc , cea mai proasta experienta și nu mai vreau sa cumpar de la ei, dar nici nu îmi doresc să pierd 400 Ron .
Nu am primit răspunsul ANPC - ului, dar la cum au decurs lucrurile, nu prea mai am speranțe.
Cel mai recent răspuns:
DlGoe , utilizator
08:49, 1 Iulie 2021