Am cerut catre Emag si DEPANERO, inlocuirea unui produs in garantie deoarece perioada in care nu a funtionat a depasit 10% din perioada de garantie, conform legii de mai jos:
Ordonanța nr. 9/2016 pentru modificarea și completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora
(5) Produsele de folosință îndelungată defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
Precizez ca este vorba de o combina frigorifica, iar nefunctionarea produce probleme pentru o familie de 4 persoane. "Meseriasii" ma asigura la fiecare interventie ca produsul nu va fi in regula, dar problema apare.
Ma gandesc sa ma adresez si catre protectia consumatorilor si sa cer o constatare a unei alte firme de reparatii....
In lipsa unei reatii concerete din parta emag si Depanero, care sunt pasii de urmat?
Garantie telefon.
alinyo06
Detin un telefon din anul din 30.07.2015. In data de 10.03.2016 l-am trimis in service pentru repararea difuzorului care distorsiona. A fost reparat in decurs ... (vezi toată discuția)