Detin un telefon din anul din 30.07.2015. In data de 10.03.2016 l-am trimis in service pentru repararea difuzorului care distorsiona. A fost reparat in decurs de 15 zile dar in data de 24.08.2016 l-am trimis iar din aceeasi cauza in service. Acum in luna decembrie trebuie sa il trimit iar pentru aceeasi problema :(. Se poate face ceva in cazul acesta. Adica ma refer daca pot sa le zic ca nu mai pot in felul acesta cu el. Exista o lege in care sa zica ca il pot da storno pentru atatea reparatii in termen atat de scurt. Va multumesc.
Deocamdata legea nu va ajuta, nu ati stat suficient fara el pentru inlocuire:
Legea 449/2003 republicata, Art. 22
(5) Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
Sansa dvs. ar fi sa se defecteze mai des sau sa nu mai poata fi reparat, deci sa va dea service-ul negatie. Totusi, daca s-ar intampla si a patra oara n-ar fi rau sa cereti magazinului inlocuirea, sa steptati raspunsul lor si daca nu sunt de acord sa faceti o reclamatie la ANPC. Poate va fi cu noroc.