Buna ziua,
Am facut o comanda pe Emag de un purificator ( achitat cu cardul), insa in locul lui am primit un filtru. Dupa ce am solicitat inlocuirea lui cu produsul comandat am primit raspunsul : “noi nu avem purificatorul pe stoc si nu l-am avut niciodata, putem rezolva in felul urmator ori pastrati filtrul plus un voucher din partea noastra de 150 lei ori facem retur”. Eu nu imi doresc nici una din variantele prezentate, eu imi doresc produsul. Am inaintat si o reclamatie la ANPC in vederea solutionarii. Credeti ca voi primii produsul comandat? Daca nu fac retur si vor trece cele 14 zile pot sa imi mai primesc banii inpoi?
În opinia mea, oferta de rezolvare pe care v-au făcut-o respectă legislația din domeniu, deci reclamația dvs. nu va avea urmări. ANPC nu îi poate obliga să cumpere un produs pe care nu îl au și nici nu îi poate amenda - nu v-au ignorat.
Aș zice să faceți returul în termenul legal, ca să fiți sigură că nu rămâneți cu filtrul. Mai ales dacă ați cumpărat din marketplace (de la o firmă care doar vinde pe eMag).