Un contract de abonament cu telefon la pret preferential a fost facut de mama mea într-un acces de mărinimie. Vroia sa faca un cadou sorei mele, înainte de Craciun si a fost semnat in necunoștința de cauza. Voi explica mai jos.
Agentul de la Arsis Sun Plaza a profitat de nivelul de perceptie a unei persoane de 78 de ani pentru a vinde un produs de care clientul nu avea nevoie (taica-meu nu, maica-mea nu si nici sora mea pana la urma).
Tatal meu, pe numărul căruia e contractul, are 83 de ani, are un telefon cu butoane (smartphone nu e in stare), nu foloseste internet si are o pensie de 800 lei.
Așadar acest abonament este TOTAL NEADECVAT cerințelor lui. Nu are ce face cu serviciile oferite in abonament. La cartela a recurs pentru ca atat isi poate permite la pensia pe care o are.
Sper ca acest contract sa fie considerat o neînțelegere si sa fie ANULAT iar telefonul primit înapoi.
Evident voi plati pentru telefon (fiind desigilat si luata folia de către agent). pentru reziliere nu sunt de acord fiind un abuz.
Va rog sa înțelegeți ca acest contract e o POVARA care nu are nici un rost, nemaivorbind de satisfacție a clientului si anume mama mea care evident a realizat asta după ce i-am explicat eu.
Agentul cel "drăguț" nu cred ca i-a fost greu s o convingă mai ales dacă a pus întrebări la care mama mea sa răspundă cu "da", lucru care s-a sa si întâmplat după cum mi-a fost descris.
Oricum mama mea la orice discuție libera când nu știe un răspuns ea spune, de cele mai multe ori "da", nu spune "nu" sau "nu stiu".
Asa e ea, nu e debila mintal sau înapoiata, doar ca de cand s-a pensionat ea nu mai relaționează cu oamenii fiind foarte "casnica".
asa face mai ales in situații solicitante emoțional (si mama se emoționează foarte usor), ca de exemplu când vorbește cu o persoana străina (la telefon sau fata in fata).
Mai precizez ca agentul i-a luat telefonul si s-a uitat in agenda ca sa vada ce persoane au numere cu cartela. l-a gasit pe taica-meu, "norocosul" ca sa-i schimbe cartele pe un abonament de 13 euro.
Mama mea nu știe diferența intre cartela si abonament, nu știe cat înseamnă in lei suma de 13 euro. Eu ii plătesc abonamentul lunar, nu știe nici cât costa sau ce abonament are, ea nu are treaba cu cheltuielile decat cu intretinerea apartamentului.
Da, mama a fost de acord, cum spuneam, a zis DA! dacă un telefon e asa ieftin ce mai contează ca soțul va plăti aproape triplu si nici nu are nevoie de internet si oricum are doar telefon cu butoane mari pentru seniori fara aplicatii internet.
Nu, nu asa s-a exprimat agentul "drăguț" din păcate pentru mama mea. asta zic eu, adica ca pe ea a interesat-o doar telefonul "neprocesand" partea cealaltă care e evident paguboasa.
Cand agentul i-a ridicat in slavi "afacerea" spunând cate facilitati are abonamentul si cat internet are (repet, avea in fata o BABĂ de aproape 80 de ani, nu mi-e rușine sa zic, Dumnezeu sa-i dea sănătate), adică pentru, taica-meu (un moș de 83 de ani, Dumnezeu sa-l tina si pe el)
maica-mea ce credeți ca a zis? "așa...". Parca o vad...cu ochii mari, speriata...
Sa ma scuzati nu vreu sa ma erijez in clarvazator sau medium ca nu am fost de fata, dar eu o cunosc pe maica-mea. plus situatia din ziua aceea, cu sora-mea cu probleme conjugale si nervoasa ca nu-i merge telefonul, si maica-mea "agitata" in sufletul ei... ce-i vine in minte...
consider acest contract un abuz. un contract păgubos "facut din vorbe" profitand de nivelul de intelegere si starii de spirit din acel moment al clientului, usor de demonstrat dealtfel de un psihiatru (si usor de depistat de un "agent" de vânzări "drăguț" - dupa spusele mamei mele) ca nefiind "ideal" pentru o negociere sau incheierea unui contract profitabil.
Mama mea a reusit cu "ajutorul" agentului "drăguț" sa obțină un telefon cu 50 lei dar cu un abonament de 1500 lei (pe doi ani, dacă am calculat bine).
E o afacere? pentru altii sigur! Nu si pentru mama mea, nu pentru tatăl meu si nici pentru sora mea care defapt nici nu avea nevoie, telefonul ei (si cauza "pornirii" mamei mele) având doar o problema de soft pe care am rezolvat-o eu ulterior (resetare configurare din fabrica)!
Daca trebuia sa se gândească ce semnează va dau dreptate, asa e, dar "sa faci din vorbe pe cineva" sa profiți de o bătrâna de 78 de ani care răspunde "da" la orice o întrebi e un pic neonest, oricât ai fi de "presat" sa faci o norma de contracte, mai ales ca nu era chiar un sezon "mort".
Consider ca in acest caz e demult depășita "satisfacția clientului" care e la baza unui comerț civilizat si chiar legiferat in anumita măsură. E un ABUZ!
am facut o solicitare de anulare contract. raspunsul intarzie dar daca va fi asa cum ma astept, ca trebuie sa plateasca o reziliere de aproape 300 euro, ce ma indemnati sa fac?
Mama mea, dintr-o pensie de 900 lei, a vrut sa faca un cadou un telefon fetei ei. A plecat de la magazin fericita ca a luat un telefon ieftin fiind servita de un agent "drăguț" de lei dar după ce a înțeles cu ce a plecat defapt se roaga zilnic sa am succes in acest demers.