Am nevoie de ajutor pentru o situație juridică. Am efectuat un împrumut în Emiratele Arabe Unite în luna noiembrie 2017. Din cauza necesității de a reveni în țară la jumătatea anului 2018, nu am reușit să îmi achit restanțele la acest împrumut. Acum, banca din Emirate a început procedurile legale pentru a recupera soldul total, împreună cu taxele legale, printr-un caz civil/de executare și cu interdicție de călătorie, cu efect imediat.
Banca urmează să înregistreze imediat cazul de executare în instanță. Odată înregistrat cazul, toate conturile salariale/curente deținute la alte bănci vor fi înghețate, iar taxa de instanță de peste 5% împreună cu soldul total de 47mii AED trebuie achitate pentru a renunța la caz.
Cum mă pot apăra în țară în această situație și ce măsuri pot lua cei din Emirate împotriva mea?
Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra,
Acest sistem de protectie activa la impact a fost cel care m-a detreminat sa cumpar acest automobil, eu intrband foarte clar vanzatorul/dilerul inainte de a semna contractul de VC el, garantandu-mi acest lucru care era prevazut in oferta prezentata ca dotare standard. Mentionez ca acest sistem ACC este un sistem de siguranta/protectie .
In luna Ianuarie 2018 am achizitionat un autoturism nou de la reprezentanta VW Romania in care in oferta era specificat, ca autoturismul are sistem ACC de cruise control autmat ca dotare standard.
Dealarul spunindu-mi clar ca acest sistem vine ca dotare standard pe masina care am achitat-o integral.(acest lucru era vizibil specificat pe oferta prezentata ).
Deoarece in momentul livrarii nu se putea verifica acest sistem minim 30 Km/h, iar fizic nu era posibil Bdl. Pipera era blocat la ora acea .
Autoturismul avand sistem de mentinere a vitezei manual acest aspect m-a dus in eroare deoarece butoanele de comanda volan sunt aproape identice.
In drumul meu de la reprezentanta spre domiciliu am incercat acest sistem si am constatat ca autoturismul nu este prevazut.
Am sunat delerul a doua zi si mi-a spus ca o sa ia legatura cu furnizorul ca in oferta apare si ca ma va informa.
Dupa cateva zile am fost informat ca a fost o greseala a lui dilerului ca nu a verificat oferta cum trebuie respectiv este vina lui si ca o sa-mi spuna ce alternative sunt.
Am fost sunat dupa o saptamana sa-mi spuna ca incearca cei de la tehnica sa monteze acest sistem sau sa le dau masina inapoi in sistem Buy_back si sa-mi faca o evaluare dar pana in acest moment nu am mai primit nici un mesaj din partea lui.
Mentionez camomenta sunt plecat din tara ; ce pot face in aceste conditi in care eu am platit un automobil cu o anumita functie si automobilul vandut nu o are?