Multumesc mult pentru raspuns!
Intrebarea care ramane este daca am nevoie de acordul vecinilor si al asociatiei de prop in conditiile in care destinatia imobililui ramane rezidentiala si nu inregistram punct de lucru acolo pentru ca nu avem nevoie.
Riscant in ce sens? La ce va referiti cand spuneti ca situatia din acte nu corespunde cu realitatea? Noi mai departe subinchiriem pe baza de contract, nu schimbam destinatia imobilului, aceasta ramane rezidentiala. Eu stiu ca este nevoie de acordul locatarilor doar in momentul in care se inregistreaza punct de lucru sau se schimba destinatia initiala a imobililui.
Suntem o companie imobiliara care are inchirare de la persoane fizice mai multe apartamente. In toate contractele avem stipulata clauza se subinchiriere deci implicit acordul proprietarilor. Destinatia apartamentelor este rezidentiala si noi inchiriem mai departe catre persoane fizice si juridice. Asociatia de proprietari ne spune ca avem nevoie de acordul vecinilor si inregistrare punct de lucru. Mentionez ca nu desfasuram activitate de regim hotelier ( cum presupun ei). Intrebarea este ce obligatii avem noi in raport cu asociaia de proprietari? Mentionez ca inchirierea se face pe minim 30 de zile. Ei spun ca trebuie sa declaram cine sta acolo, dar daca aceste persoane se tot schimba la o perioada de timp cum putem declara tot timpul? Firma noastra este chiriasa acolo, practic firma este entitatea care figureaza chirias.
Sper sa primesc un raspuns, din ce am vazut nu a mai abordat nimeni o astfel de problema.