Riscant !!! foarte riscant !!! pentru ca situatia din acte nu corespunde cu realitatea. De ce nu prezentati cele doua contracte in baza carora sa se realizeze inregistrarea la Asociatie. Daca figurati ca firma in imobilul respectiv, vi se cere acordul coproprietarilor. Daca persoanele care se perinda prin imobil ar fi "cunoscute" in calitate de chiriasi nu s-ar mai ivi discutii.
Riscant in ce sens? La ce va referiti cand spuneti ca situatia din acte nu corespunde cu realitatea? Noi mai departe subinchiriem pe baza de contract, nu schimbam destinatia imobilului, aceasta ramane rezidentiala. Eu stiu ca este nevoie de acordul locatarilor doar in momentul in care se inregistreaza punct de lucru sau se schimba destinatia initiala a imobililui.
Multumesc anticipat!
Daca firma dvs. isi desfasoara activitatea in acel bloc (asa am inteles - Firma noastra este chiriasa acolo, practic firma este entitatea care figureaza chirias. ), trebuie sa incheiati cu as. prop. o conventie de plata, atat pentru activitatea firmei, cat si pentru celelalte apartamente pe care le inchiriati succesiv.
Cititi cu atentie prev. HG 1588/2007, sectiunea a 2-a, art. 37( 1-6).
Nu o sa va vina greu, deoarece activitatea as. prop. se desfasoara cam cu o luna de zile in urma calendarului normal, astfel ca de ex. pentru activitatea firmei dvs. stabiliti de comun acord nr. de functionari ai firmei, dar si a numarului de clienti care va trec pragul.
Pentru celelalte apartamente, declarati in fiecare inceput de luna numarul de persoane care inchiriaza apartamentele; aici v-as sugera sa va intocmiti o situatie, gen Carte de imobil, sa treceti acolo numele/prenumele celor care inchiriaza, perioada contractului. Cu aceste date "colaborati" cu as. prop. si atunci nu o sa mai aveti probleme de genul celor semnalate in topic. O sa aveti altele, gen disciplina, muzici la max. etc.
Din cate stiu eu, mai toate firmele/companiile imobiliare au spatii la parter, cu deschidere spre exterior, deci nu se intra prin casa scarii. In acest caz, dv. aveti obligatia sa declarati la as. prop. doar numarul functionarilor care-si desfasoara activitatea in acel sediu.
Pentru celelalte spatii, cred ca ati inteles cam cum trebuie sa colaborati.
Trebuie sa va intelegeti si cu as. prop., activitatea sa fie avantajoasa pentru fiecare parte.
Succes!