avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 956 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Subinchiriere
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Subinchiriere

Buna ziua,

Suntem o companie imobiliara care are inchirare de la persoane fizice mai multe apartamente. In toate contractele avem stipulata clauza se subinchiriere deci implicit acordul proprietarilor. Destinatia apartamentelor este rezidentiala si noi inchiriem mai departe catre persoane fizice si juridice. Asociatia de proprietari ne spune ca avem nevoie de acordul vecinilor si inregistrare punct de lucru. Mentionez ca nu desfasuram activitate de regim hotelier ( cum presupun ei). Intrebarea este ce obligatii avem noi in raport cu asociaia de proprietari? Mentionez ca inchirierea se face pe minim 30 de zile. Ei spun ca trebuie sa declaram cine sta acolo, dar daca aceste persoane se tot schimba la o perioada de timp cum putem declara tot timpul? Firma noastra este chiriasa acolo, practic firma este entitatea care figureaza chirias.
Sper sa primesc un raspuns, din ce am vazut nu a mai abordat nimeni o astfel de problema.

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 17:26, 25 Ianuarie 2018
Prietene,
Eu daca as vrea sa-mi inchiriez locuinta, nu as face altceva decat sa declar la as. prop. nr. persoanelor care vor popula locuinta si nu m-ar durea capul de vecini - in conditiile unor chiriasii mest sunt oameni civilizati, intelegeti?
La noi in asociatie, un agent imobiliar raspunde de apartamentul unui vecin plecat de ani buni in UE. Ei, omul acesta colaboreaza cu mine pentru nr. de persoane, pentru disciplina (sunt studenti, ce naiba) si eventual daca se mai fac lucrari de reparatii si imbunatatiri, cheltuieli ce privesc doar proprietarul si pe care le achita agentul imobiliar.
La inceput, a prezentat copii ale actelor de identitate, le-am trecut in cartea de imbobil, i-am returnat copiile si PA.
Asadar, din acest punct de vedere nu aveti nevoie de acordul vecinilor.
Intelesesem ca compania dvs. isi are sediul in acelasi imobil si pentru acest lucru v-am scris despre conventia de plata si acordul as. prop. privind schimbarea destinatiei locuintei.
Dvs. nu ati schimbat destinatia locuintelor, asa ca trebuie sa le explicati ca dvs. reprezentati, practic proprietarii. Ce s-ar intampla daca fiecare proprietar ar fi prezent si si-ar inchiria locuinta in nume propriu?
Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sediu social firma in apartament, destinatie locuinta Sofia1961 Sofia1961 In cazul in care un aparatment, proprietatea unei persoane fizice este inregistrat ca sediu social al unei firme, care nu desfasoara activitate economica la ... (vezi toată discuția)
Folosirea apartamentului in regim de inchiriere hoteliera alexmanul alexmanul Buna ziua, ma intereseaza, daca mai puteti ajuta cu aceasta informatie, daca ste nevoie de acordul vecinilor din imediata apropiere pentru inchirierea unui ... (vezi toată discuția)
Contract de subanchiriere intre doua firme ataela1 ataela1 Buna ziua, Proprietarul unui apartament inchiriaza apartamentul unei firme.Dupa un timp chiriasul face contract de subanchiriere cu o alta firma ,pentru a ... (vezi toată discuția)