In lista de intretinere sunt adaugate, pe langa cheltuieli pentru diverse servicii, si o suma fixa care se acorda in caz de deces familiei respective.
Luna aceasta s-a afisat lista de intretinere pentru luna octombrie 2017 in care apare si suma pentru decesul unui vecin care a murit in luna otombrie 2017.
Am cerut sa mi se scada suma respectiva de pe lista din luna viitoare si mi s-a raspuns ca s-a hotarat in Adunarea Generala. Atunci s-a votat cu mare majoritate, deci nu toti proprietarii au fost de acord.
Doresc sa stiu daca este legal sa fie trecute automat in listele de intretinere sume pentru decesul unui proprietar fara sa fiu intrebata daca sunt de acord. Aflam ca a murit un vecin la trei luni dupa deces cand se afiseaza lista de intretinere( adica vecinul a murit in octombrie, iar noi aflam cand se afizeaza lista de intretinere pe luna octombrie. In Legea 230 din 2007 am vazut ca se stipuleaza ca sa se intocmeasca tabele care sa fie semnate de proprietari.