I1: domiciliul fiscal este A1 (adresa din buletin) iar sediul social este A3 (adresa unde a fost inregistrat sediul PFA)
I2: e nevoie, pur si simplu, asta e raspunsul dat de doamnele de la ANAF
I3: contractul acesta de comodat (pentru schimbarea domiciliului fiscal) are alt scop decat cel care s-a incheiat pentru sediul social al PFAului. Doamnele de la ANAF mi-au spus ca nu se inregistreaza nicaieri, doar se pune la dosar - proprietarul domiciliului fiscal trebuie doar sa-si dea acordul ca am dreptul de a folosi imobilul lui (de la adresa A1)
Buna ziua, am PFA si mi-am schimbat recent buletinul de pe judetul VASLUI pe judetul CLUJ. Ca urmare, datele mele legate de platile ANAF nu imi mai apar pe portalul electronic ghiseul.ro. Le-am scris, astept raspuns.
Am fost de asemenea la ANAF si mi s-a spus ca am nevoie de urmatoarele documente:
D1) declaratie 050 completata in 3 exemplare
D2) copie dupa buletinul actual (cel nou)
D3) copie dupa actul de proprietate al proprietarului care m-a luat in spatiu la _adresa din buletin_
D4) un contract de comodat cu proprietarul
Sunt 3 adrese (relevante) care tin acum de persoana mea, toate 3 difera:
A1) adresa din buletin - acum pe Cluj, inainte pe Vaslui
A2) adresa unde locuiesc - tot in Cluj, dar DIFERITA de cea din buletin (stau in chirie)
A3) adresa unde am inregistrat ca imi desfasor activitatea PFA - tot in Cluj, in Baciu - mentionez ca aceasta NU s-a schimbat odata cu schimbarea buletinului
Intrebari:
I1) care din cele 3 adrese reprezinta "domiciliul fiscal" si care "sediul social"?
I2) de ce e nevoie de D3 daca de acest document a fost deja nevoie la schimbarea buletinului?
I3) de ce e nevoie de D4 daca A3 nu s-a schimbat? Contractul de comodat cu persoana (fratele) de la A3 l-am facut cand mi-am creat PFAul, dar A3 nu s-a schimbat, doar adresa din buletin (A1)!
Chiar m-ar ajuta mult ceva raspunsuri clarificatoare, va multumesc anticipat!