avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1139 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Schimbare buletin PFA (judet diferit)
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Schimbare buletin PFA (judet diferit)

Buna ziua, am PFA si mi-am schimbat recent buletinul de pe judetul VASLUI pe judetul CLUJ. Ca urmare, datele mele legate de platile ANAF nu imi mai apar pe portalul electronic ghiseul.ro. Le-am scris, astept raspuns.

Am fost de asemenea la ANAF si mi s-a spus ca am nevoie de urmatoarele documente:
D1) declaratie 050 completata in 3 exemplare
D2) copie dupa buletinul actual (cel nou)
D3) copie dupa actul de proprietate al proprietarului care m-a luat in spatiu la _adresa din buletin_
D4) un contract de comodat cu proprietarul

Sunt 3 adrese (relevante) care tin acum de persoana mea, toate 3 difera:
A1) adresa din buletin - acum pe Cluj, inainte pe Vaslui
A2) adresa unde locuiesc - tot in Cluj, dar DIFERITA de cea din buletin (stau in chirie)
A3) adresa unde am inregistrat ca imi desfasor activitatea PFA - tot in Cluj, in Baciu - mentionez ca aceasta NU s-a schimbat odata cu schimbarea buletinului

Intrebari:
I1) care din cele 3 adrese reprezinta "domiciliul fiscal" si care "sediul social"?
I2) de ce e nevoie de D3 daca de acest document a fost deja nevoie la schimbarea buletinului?
I3) de ce e nevoie de D4 daca A3 nu s-a schimbat? Contractul de comodat cu persoana (fratele) de la A3 l-am facut cand mi-am creat PFAul, dar A3 nu s-a schimbat, doar adresa din buletin (A1)!

Chiar m-ar ajuta mult ceva raspunsuri clarificatoare, va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 26 Ianuarie 2018
corneliu.zuzu, utilizator
Cel mai recent răspuns: corneliu.zuzu , utilizator 11:37, 3 Februarie 2018
Am rezolvat.

I1: domiciliul fiscal este A1 (adresa din buletin) iar sediul social este A3 (adresa unde a fost inregistrat sediul PFA)