avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Activitate SVSN

Activitate SVSN

Poate dvs aveti dreptate cand intrebati cine ar fi trebuit sa incaseze si cum ar fi trebuit, cum s-ar fi platiti furnizorii, etc.
Dar sa luam alte cazuri: eu de exemplu sunt traducatoare, si trebuie sa am toate facturile in regula: in baza unui contract de colaborare, incheiat la data de..., etc. Daca vine un control si o factura nu este scrisa corect, cu toate datele (ale firmei mele si ale firmei colaboratoare, cu serie, nr. si data facturii), imi da amenda, nu?
Ca asociatie, esti scutit de aceste treburi?
Adica unii aplica legea si altii nu?

By the way, chitantele nu au numele incasatorului
cyan a scris:

Chitantele sunt inseriate?
Au data si semnatura incasatorului, eventual si numele?
Este inscris motivul incasarii, intretinere luna x?

Daca au aceste elemente de identificare nu pot fi considerate false chiar daca ua fost incasati banii de o persoana neangajata.

In conditiile respective, fara asociatie infiintata si angajati, cum considerati dvs ca trebuia rezolvata plata furnizorilor?
Cine trebuia sa se implice si cum puteau sa se incaseze banii legal?

Nici ea nu era angajata! Acum eu vorbesc de chitantele false, nu de gradul de rudenie.
Unde sa fie angajata, daca nu iesisera inca actele noii asociatii?!
Eu vreau sa aflu daca a gresit sau nu, nu este nimic personal.
cyan a scris:

SVSN a scris:

Pai asa, ma apucam si eu de incasat, nu?


Ati fi putut sa va apucati de incasat daca erati angajatul asociatiei.

Atata timp cat administratorul nu este ruda cu presedintele nu s-a incalcat legea.

Nu a fost nicio AG de constituire in care sa se fi hotarat modalitatea de incasare a debitelor.
Si chiar daca s-ar fi hotarat, macar sa se fi hotarat pe baza de semnatura scrisa.
Nu cred ca aveti dreptate. Din moment ce actele au intarziat luni de zile, ei nu aveau voie sa incaseze, punct. Pai asa, ma apucam si eu de incasat, nu?
Buna ziua,

Va rog sa-mi raspundeti la doua probleme de natura juridica:
1. Acum cativa ani, din cauza unor neintelegeri intre cele doua scari ale blocului in care locuiesc eu, s-a hotarat ca cele doua scari sa se desparta, scara a doua a ramas cu asociatia de proprietari initiala, iar prima scara, unde locuiesc eu, a trebuit sa depuna actele pentru o noua asociatie de proprietari. Noua administratora, care face si pe casiera, a inceput sa incaseze de la proprietari banii de intretinere in baza unor asa-zise chitante care nu aveau stampila si nici numele asociatiei intrucat aceasta inca nu exista, nu iesisera actele. Este legal asa ceva?
2. A doua problema este aceasta administratora mentionata mai sus este si sotia presedintelui noii asociatii . Este legal?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Cu stima,