Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii.
1. Ce cod CAEN trebuie sa am pentru a putea presta servicii catre clienti de depunere mentiune de prelungire sediu social la Registrul Comertului?
2. Ce fel de imputernicire trebuie sa am ca firma din partea clientului pentru a putea depune in numele sau mentiunea de prelungire a sediului social ? imputernicire in forma autentica, avocatiala sau o simpla delegatie cu semnatura si stampila este suficienta?
3. Daca am semnatura electronica pe firma pot depune online in numele clientului pt care prestez acest serviciu?
Nu ma refeream la o declaratie care sa trebuiasca sa o atasez ca o anexa contractului de inchiriere, ci la o declaratie care ar trebui depusa la ANAF, sau nici nu stiu unde.
Inseamna ca informatia care mi-a trecut pe la ureche este eronata caci nici la o prima cautare pe internet nu am gasit nicio informatie.
Prin contract de inchiriere, gazduiesc sediul social a mai multor companii. Unele din aceste companii au ca si administrator cetatei de alta nationalitate decat romana. Pentru genul acesta de colaborare, eu ca si persoana fizica/persoana juridica trebuie sa declar undeva faptul ca fac afaceri cu persoane de alta nationalitate?
Stiu ca la un moment dat trebuia facuta o declaratie pe propria raspundere, cu toate ca este posibil sa fac si o incurcatura.
Sper ca de data acesata m-am exprimat mai clar :).
Va rog sa ma ajutati cu o informatie, sper ca am pus intrebarea in categoria potrivita.
O persoana juridica sa poata domicilia sediul social al unei compani prin contract, iar administratorul/asociatul este de alta nationalitate decat romana, ce trebuie facut in acest sens?
Stiu ca ar trebui facuta o declaratie, dar unde trebuie facuta si daca ma puteti ajuta cu mai multe informatii.