Buna ziua. Este considerat comert la distanta in cazul in care ati achitat comanda online si ati primit o dovada a achizitiei pe e-mail. In cazul in care doar ati inregistrat comanda online si ati platit si s-a facturat achizitia in magazin, se considera comert direct. De asemenea, comerciantul are afisat la casa de marcat conditiile produselor ridicate/achizitionate direct din magazin.
Buna ziua! Doresc sa comercializez un produs care este produs in China si este importat in UE printr-o companie din Elvetia. Cred ca e posibil sa am o problema cu declaratia de conformitate. Aceasta este data de catre producator pentru compania din Elvetia, dar legislatia prevede ca aceasta declaratie sa fie pentru o tara membra a UE. Acum, intrebarea era daca nu cumva exista o exceptie iar Elvetia sa fie tratata ca si membra UE sau este necesar ca sa imi obtin eu propria declaratie de conformitate,; iar in cazul in care trebuie sa o obtin care ar fi procedurile. Va multumesc
Buna ziua! Am o mare neclaritate si nu stiu cum sa gestionez aceasta situatie. Detin un mic magazin online si nu stiu cum sa gestionez situatia cu comenzile plasate telefonic. Conform OUG 34/2014, dupa ce ii inregistrez comanda eu ar trebui practic sa informez clientul de termenii si conditiile pe care le am -" pe suport hârtie sau, în cazul în care consumatorul este de acord, pe
un alt suport durabil. Aceste informaţii sunt lizibile şi redactate într-un limbaj simplu şi inteligibil. ". Personal consider ca o data ce am conversatia inregistrata si clientul accepta comanda , plateste rambursul nu vad ce ar fi in neregula. Ce se intampla in cazul in care clientul nu are adresa de email , trebuie sa ii trimit conditiile contractuale prin posta ?! - oricum ar ajunge coletul inainte ca acel client sa primeasca conditile contractuale :).......Ca sa concluzionez, vreau sa stiu daca e in regula sa inregistrez comanda telefonic (clientul neavand acces la internet) si sa ii aduc la cunostinta perioada de retragere de 14 zile....:) . va multumesc pentru suport!