„In data de 13/12/17 BCR a primit o instiintare pentru poprirea conturilor dv. in valoare de... Pentru detalii va asteptam in orice unitate BCR” - acesta este mesajul pe care l-am primit - prin sms, deoarece am activat acest serviciu al bancii. Altfel, nu as fi aflat, probabil, niciodata despre poprire - contul respectiv este pentru alocatia copiilor.... care nu poate fi blocata. De la BCR am aflat ca poprirea e de la anaf. Nu am primit nicio instiintare prealabila, nicio somatie. Sotul meu a primit, tatal meu, care locuieste la aceeasi adresa, la fel. Nu se poate invoca faptul ca nu am fost acasa sau ca nu m-am dus la posta sa ridic plicul de la anaf. Cum ar trebui procedat in acest caz? Desigur, am fost deja la anaf, ei mi-au spus ca au primit cerere de la casmb pt poprire, Am fost la casmb, nu am nicio datorie la ei. Urmeaza sa ma duc la casa de pensii.... Dincolo de timpul pierdut aiurea, faptul ca nu am fost avertizata in niciun fel ca datorez ceva, cuiva, nu ar trebui „amendat”? Cum se poate „soma” anaf sa nu abuzeze in continuare de timpul si de nervii mei? Multumesc.