" (2) Carnetul de munca se intocmeste in termen de cel mult 30 de zile de la incadrarea in munca. "
cu toate astea eu nu am CM nici dupa 3 ani
"
Actele necesare intocmirii carnetului de munca ar trebui sa le aveti in dosarul de angajare.
adica:
- copii ale : C.I. , certificat casatorie , cartificat nastere , certificate nastere ale copiilor, diploma studii si diplome calificare, in rest CIM, si acte aditionale sunt in unitate.
"
exista aceste acte inca de la angajare
----------------------------
intrebarea mea: -- trebuie sa fac o cerere la director si sa iau eventual un nr de ordine ca sa-mi faca CM?
daca le zic verbal -- ba-mi zic ca n-au formulare, ba ca prin 2005 s-a scos cartea de munca, ba ca dureaza mult .
si cu banca problema e in felul urmator -
eu am CIM + 3 aditionale in dosarul depus la banca -- primul aditional facut la angajare si inca 2 facute pe parcurs ca urmare a avnsari in alte departamente
-banca spune ca e discrepanta prea mare de salariu intre primul act(cel de la angajare) si urmatorul si ca trebuie sa existe si intermediare
-eu stiu ca am semnat 3 aditionale, dar ideea e ca pe langa avnsarile mele cand s-a facut si act aditional au mai fost si mariri anuale
-personalul zice ca n-are de unde sa-mi dea mai multe pt ca atatea sunt
toata nebunia a inceput in momentul in care am incercat sa-mi fac un credit ipotecar
m-am dus la personal sa-mi fac copie dupa CM si mi-au zis ca n-am , dar ca-mi elibereaza copie dupa contractul de munca + actele aditionale aferente
problema e ca banca imi respinge dosarul pe motiv ca-s prea putine acte aditionale
personalul imi zice ca aste-s toate actele si eu ma plimb ca ominge de ping-pong de colo colo fara sa rezolv nimic
m-am hotart sa fac o cerere prin care sa oblig firma sa-mi faca carte de munca.
intrebarile mele ar fi?
cum arata o astfel de cerere si ce acte trebuiesc atasate ei ? (copii buletin , certificat de nastere etc etc)
este obligata firma sa-mi faca carte de munca?