Va sustin baieti. Stiu ca e adevarat. Si eu am avut neplaceri cu service-ul de la Ford si asta este scrisoarea pe care am trimis-o la Bucuresti. Cei de acolo nu au facut decat sa o trimita inapoi la Timisoara si nimic mai mult. Cei de aici s-au "sesizat", in sensul ca s-au obosit sa-mi dea un raspuns, care pe mine oricum m-a lasat rece. Ma rog, ideea e ca prea multe nu s-au schimbat de atunci:
"
Catre conducerea FORD Romania
Buna ziua !
Imi pare rau sa scriu urmatoarele dar se pare ca n-am incotro.
In calitate de client FORD doresc sa-mi manifest nemultumirea in legatura cu reprezentantii dvs. din Timisoara.
Inainte de a continua vreau sa mentionez ca sunt posesorul unui Ford Focus (noul focus) pe care l-am achitat cu banii jos in urma cu 5 luni.
Acestea fiind spuse, cred ca am dreptul a ma considera un client relativ important al marcii Ford (lucru ce nu se regaseste in service-ul acordat).
In aceasta perioada am avut mai multe nemultumiri legate de partea de service. Am trecut deja prin 2 revizii iar la un moment dat am apelat la serviciile celor de la Casa Auto Timisoara pentru a-mi inlocui cateva piese avariate in urma unui accident usor.
Pentru a nu lungi prea mult aceasta scrisoare, imi voi prezenta nemultumirile punctual, dupa cum urmeaza :
1. Revizia de 2500 km : Intr-o zi de miercuri a lunii august ma deplasez la sediul Casa Auto Timisoara pentru a ma programa la revizie. Ajuns la service mi se spune ca cel mai curind voi putea fii programat marti (adica la aproape o saptamana distanta). Am renuntat a ma deplasa cu masina personala la Constanta pentru a nu depasi toleranta de 1500 km. Ok. Am trecut peste asta, si peste faptul ca la intrebarea mea, "ce fac daca depasesc aceasta limita, deoarece o saptamana este foarte mult pentru mine" mi s-a raspuns, si reproduc : "NU NE INTERESEAZA !"
2. Revizia de 15000 km : Intr-o zi de luni ma deplasez la sediu pentru a fi programat la revizie. Mi se raspunde ca cel mai curand se poate saptamana viitoare (din nou). Dupa ce comentez eu putin mi se propune ziua de vineri a aceleiasi saptamani. Accept. Vreau sa va fac cunoscut ca la sediul SKODA, clientii sunt programati la revizie la distanta de max. 2 zile, uneori in aceeasi zi; si li se face cinste si cu o cafea :) - ceea ce la FORD nu se intampla, ca sa nu mai zic de faptul ca revizia dureaza o ora, max o ora jumatate - la FORD dureaza 2, 3 - 4 ore, iar COSTURILE SUNT INCOMPARABIL MAI MARI fata de skoda - Adica 7,5 milioane ROL cu filtru de motorina la FOCUS fata de 3,5 milioane ROL, aceleasi servicii la SKODA OCTAVIA. OK. Sa zicem ca ne obisnuim sa traim si cu asta.
3. Inlocuire piese in urma unui accident : Vin la reprezentanta cu toate actele in regula : Dovada de accident, autorizatie de reparatie si constatare de la BTA Asigurari. Mi se spune ca nu exista acele piese IN ROMANIA. Trebuiesc comandate. Ok. Intreb : "cat dureaza?" Mi se raspunde: "O saptamana - doua !". Ok. Trece termenul, ma duc in ziua stabilita sa mi se inlocuiasca piesele. SURPRIZA !!!!! - piesele nu au ajuns. Oare de ce n-am fost surprins ... Vreau sa va spun ca a mai trecut o saptamana pana sa mi se rezolve problema. E inacceptabil. Am umblat timp de 3 saptamani cu masina accidentata (desi cred ca nici nu este legal). Dvs. vi se pare normal, noua nu.
Domnilor, vreau sa va spun ca nici macar nu imi desfasor activitatea in Timisoara, si mi-e foarte greu ca de fiecare data sa fac aceste drumuri inutile, sa mi se spuna, "domnule, vino saptamana viitoare ca nu te putem ajuta acum". Credeti-ma ca am ajuns la capatul rabdarii. Nu mai pot continua asa. Deja ma gandesc sa-mi vand masina si sa-mi iau alta, sa nu mai aud niciodata de FORD. Imi pare rau. Acestea sunt marile mele nemultumiri si v-as ruga din suflet sa luati atitudine. Oamenii astia nu se comporta deloc profesional. Inacceptabil.