Va multumesc pentru raspuns.
Desi am dus actele la avocatul actual acum circa 3 saptamani, dosarul a fost trimis saptamana trecuta (22-23 febraurie). Nu am stiut modul cel mai bun de a face lucrurile la momentul acela
Dosarul de radiere este deja pus, deci ar trebui sa pornesc inca unul pentru mutarea sediului, separat.
Daca contractul expira, ar trebui sa instiinteze ANAF, lucru pe care il inteleg.
Dar mi se spune ca inca as figura ca folosesc sediul lor, desi se face notificare de expirare si asta e motiv de a da in judecata? Ar trebui sa-i mentionez ca e trecut pentru dizolvare din nou?
Stiu ca s-ar trece in cazierul fiscal, dar restul mi se pare o modalitatea a dumnealui de a ma forta, in momentul acesta, sa intocmesc inca 6 luni, pentru ca ar fi mai "usor" decat a muta catre o alta firma, in termenul dat de el, anume 5 zile.
Am o problema. Am avut incheiat un contractde gazduire a sediului social cu o firma de avocatura pentru un an. Acesta expira azi, 28 februarie 2018.
Eu am depus dosar de radiere a firmei, cu o alta firma de avocatura, datorita costurilor mai mici.
In acest moment, prima firma, cu care azi expira contractul, face presiuni sa le ofer o dovada ca am mutat sediul social in alta parte, altfel notifica ANAF-ul. Mai este nevoie sa-mi mut sediul social si sa fac un alt dosar desi exista un dosar de radiere in miscare?
P.S. Acel "stimbabil" domn avocat punea presiune inca de acum 2 saptamani sa mai iau alte 6 luni de sediu, acum a ajuns in a-mi zice c am 5 zile sa-i dau o notificare de mutare sau se ajunge la judecata.