In luna august 2017 m-am deplasat la un magazin partener cu PayPoint pentru a-mi achizitiona o rovinieta. Reprezentantul magazinului X imi i-a datele de pe talon, le introduce in aparat dupa care imi inmaneaza sa semnez un bon de confirmare a datelor vehicului. Am verificat bonul semnandu-l si asteptand sa imi dea bonul fiscal reprezentand rovinieta. Mi-a dat un bon fiscal in care era mentiunea la final precum ca "acesta nu este o rovinieta" si platindu-i contravaloarea unei roviniete pe 12 luni. Neobservand acest lucru si din necunostinta de cauza am plecat. Dupa cateva luni primesc amenda precum ca am circulat pe drumurile publice fara o rovinieta valabila. M-am deplasat la magazinul X de unde am platit rovinieta sa imi dea un alt bon fiscal pentru a face dovada ca am rovinieta. Bineinteles ca si ei aveau acelasi lucru pe bon "aceasta nu este o rovinieta". Ce obligatii au cei care sunt parteneri cu PayPoint in vederea emiterii rovinietei, avand in vedere ca operatorul economic al magazinului X nu a dus tranzactia pana la final si si-a insusit banii platiti de mine fara nici un drept? Desi in baza de date al PayPont-ului apare tranzactia de pe bonul fiscal, dar este nefinalizata. Ce sanctiuni exista cand operatorul economic nu doreste finalizarea tranzactie? Si dupa o lunga perioada de timp agendul economic afirma ca a gresit de nu a finalizat tranzactia si banii platiti de mine si i-a insusit personal.