Am plătit rovinieta la PayPoint, dar pe bonul fiscal nu apare ce reprezintă suma pentru că operatorul nu a finalizat tranzacția. Ce obligații au cei care sunt parteneri PayPoint?
In luna august 2017 m-am deplasat la un magazin partener cu PayPoint pentru a-mi achizitiona o rovinieta. Reprezentantul magazinului X imi i-a datele de pe talon, le introduce in aparat dupa care imi inmaneaza sa semnez un bon de confirmare a datelor vehicului. Am verificat bonul semnandu-l si asteptand sa imi dea bonul fiscal reprezentand rovinieta. Mi-a dat un bon fiscal in care era mentiunea la final precum ca "acesta nu este o rovinieta" si platindu-i contravaloarea unei roviniete pe 12 luni. Neobservand acest lucru si din necunostinta de cauza am plecat. Dupa cateva luni primesc amenda precum ca am circulat pe drumurile publice fara o rovinieta valabila. M-am deplasat la magazinul X de unde am platit rovinieta sa imi dea un alt bon fiscal pentru a face dovada ca am rovinieta. Bineinteles ca si ei aveau acelasi lucru pe bon "aceasta nu este o rovinieta". Ce obligatii au cei care sunt parteneri cu PayPoint in vederea emiterii rovinietei, avand in vedere ca operatorul economic al magazinului X nu a dus tranzactia pana la final si si-a insusit banii platiti de mine fara nici un drept? Desi in baza de date al PayPont-ului apare tranzactia de pe bonul fiscal, dar este nefinalizata. Ce sanctiuni exista cand operatorul economic nu doreste finalizarea tranzactie? Si dupa o lunga perioada de timp agendul economic afirma ca a gresit de nu a finalizat tranzactia si banii platiti de mine si i-a insusit personal.
Primul pas este introducerea datelor minime necesare si validarea lor online cu CNAIR. Daca se poate face o rovinieta pe acel nr de inmatriculare atunci se va emite un document martor pe care sa-l verificati ca fiind corect intocmit: data start valabilitate, nr inmatriculare, serie sasiu etc.
Daca totul este corect, clientul (dumneavoatra) semneaza si returneaza documentul partenerului Paypoint.
Documentul in cauza NU ESTE ROVINIETA!
Abia dupa acest pas se trece la pasul final ce reprezinta finalizarea tranzactiei si emiterea rovinietei.
Partenerul Paypoint trebuia sa va inmaneze un document - chitanta de incasare - cu datele rovinietei tiparite pe el.
In cazul dvs. al doilea pas NU a fost facut.
Luati legatura cu comerciantul Paypoint. In cazul dvs este o culpa comuna - dvs nu ati verificat documentul primit, iar comerciantul - desi a incasat banii - nu a finalizat tranzactia.