Buna ziua,
Sunt tehnician la o companie de telecomunicatii si am nevoie de o informatie. o abonata a facut o comanda incheiata la distanta prin telefon prin care a solicitat serviciile de televiziune, internet si telefonie. in momentul in care comanda a fost inregistrata, abonata a primit prin SMS un mesaj de confirmare urmata de o parola pentru activarea contractului final. Am fost la locatia unde sa dorit instalarea serviciilor, abonata nefiind acasa, lasand o copie de buletin, factura utilitati, telefonul si mesajul receptionat unui vecin. Am instalat serviciile solicitate si am luat copia dupa buletin si factura de utilitati urmand sa revenim la locatie pentru semnarea contractului si a procesului verbal de instalare. Pana aici toate bune si frumoase, dupa 6 luni clienta a facut o sesizare la companie prin care ea nu recunoaste instalarea serviciilor cat si platiile efectuate (450 lei sold in cont), A facut si o sesizare la politie prin care la fel sustine ca nu a incheiat acest contract.
In urma sesizarii compania de telecomunicatii a anulat acel contract cat si sumele reprezentand neplata abonamentului pe 24 luni. Clienta a fost notificata ca nu mai are nimic de plata catre companie dar nu doreste sa retraga plangerea de la politie. Doreste daune materiale si morale in valoare de 3500 EURO. La politie am fost chemat pentru a da o declaratie privind cele intamplate, mentionez ca nu am dat o declaratie scrisa doar a dorit sa auda si varianta mea urmand sa ma cheme in alta zi pentru alte detalii. Ce pot sa fac in cazul acesta si care sunt consecintele?, politistul zice ca a deschis dosar penal.