Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In fisa postului nu este clar specificat verificarea cosului de cumparaturi pt a nu ramane produse neplatite, ar putea constitui acest lucru un punct forte ?
Nu se specifica in mod clar, are niste subpuncte interpretabile :activitatea trebuie sa o desfasoare la nivelul de competenta in conformitate cu regulamentele, prevederile si dispozitiile aplicabile domeniului sau de activitate
Buna ziua
Sunt casiera la un supermarket si am o problema.
Un client a venit cu carucior metalic (de supermarket), a scos produsele si le-a pus pe banda pt a fi scanate, dar unul din produse ,,l-a omis ''intentionat sau nu. Eu nu am observat acel produs si mi s-a adus la cunostiinta ca daca nu l-am observat atunci sa il platesc, am fost pusa sa completez un angajament de plata( produsul costa 799 lei ) crezand ca mi se va arata si ulterior filmarea de pe camera de supraveghere- ceea ce nu s-a intamplat.Daca as pleca de la aceasta companie as putea sa contest acest angajament si sa nu platesc aceasta suma ?