Buna seara
Da. E una dintre acțiunile pe care o să le demarez. Mâine o mă consult cu un avocat. Multumesc pentru sugestie.
Probabil nu am relatat destul de concis: Persona care m-a apelat telefonic ultima dată este un reprezentant al ifn . Tot el mi-a trimis mailul care conține contractul . El mi-a menționat faptul că nu mai există nicio cerere si tot el a trimis pe mailul meu confirmare de anulare pentru o cerere deja anulata.
RALUCA ILIESCU a scris:
Buna seara.
Parerea mai putin conteaza. Faceti o sesizare catre ANPC, care sa cuprinda toate datele si documentele(mail-urile primite-cererile dvs, contract,anexe, raspunsuri, etc), cronologic, specificand facptul ca nu ati semnat niciun contract, ba mai mult decat atat, ati refuzat produsul.
O astfel de sesizare va va acorda mai multa siguranta decat investigatia pe cont propriu, mai ales ca, din cele relatate de dvs. rezulta faptul ca persoanele de la birou nu sunt angajate ale IFN-ului si nici prea avizate sa va ofere informatiile necesare in mod corect si operativ.
Succes!