avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi
Forum Activitate karmakay

Activitate karmakay

Cred ca este un testament, dar seamana cu o declaratie , apoi motivele bunicului pentru care vrea sa anuleze donatie sunt urmatoarele: vreau sa inceapa o noua viata cu acea doamna care noi am cunoscut-o pana acum si vrea ca cineva sa stea cu el in casa , iar noi fiind plecati in Franta nu îndeplinim conditiile......
Întrebarea mea e urmatoarea, chiar daca bunicul prin absurd ar avea castig de cauza , ar putea sa doneze sau sa vanda fara acordul mamei mele, stiind ca este unicul mostenitor?
ok, am inteles
dar cum eu si fratele meu locuim in Franta, si venim o data la 3 luni acasa, bunicului ar avea posibilitea sa revoce donatia?
El este ajutat de mama noastra cu tot ceea ce are nevoie( fiica lui este medic iar eu sunt medic) , iar noi de fiacare data cand venim punem totul la punct pentru urmatoarele 3luni, el are o doamna care ii face curatenie o data pe sapt si o domna care ii face mancare in plus de ce ii aduce mama
Vroiam sa stiu daca in cazulin care are castig de cauza cu anularea donatiei ar putea sa vanda/doneze casa altcuiva
Va multumesc si Sarbatori fericite
buna ziua,
de fapt , bunicul meu s-a razgandit in legatura cu donatia deoarece a intailnit o doamna cu care vrea sa isi refaca viata, stiind ca bunicul meu are 93 de ani iar doamna 55
Problema se pune daca in acest caz, bunicul poate sa o excluda pe mama mea ( unicul copil ) de la mostenire ?
In acelasi timp am descoperit ca bunicul are un act semnat de bunica in timpul vietii ( in jurul anului 1986) prin care ea ii ceda partea ei de apartament in cazul decesului. Actul este scris si semnat de mana bunicii dar nu am gasit autetificarea de la notariat.