De curand (inceputul lui martie) am incheiat un contract de vanzare cumparare pentru un autoturism nou. Am agreat un pret, un model, am platit rezervarea masinii denumita ca si avans in contract si am considerat totul incheiat, asteptand doar notificarea de a ridica masina. Saptamana trecuta, am primit un telefon de la dealer-ul auto prin care eram notificati ca modelul ales de noi nu se mai produce si ca urmeaza sa ni se faca o oferta pentru un nou model, pretul fiing insa mai mare.
Dupa discutiile cu consultantul de vanzari, acesta ne-a spus ca nu exista nicio varianta prin care noi am putea sa primim modelu nou al masinii la acelasi pret sau avansul inapoi (dublu, asa cum este precizat in contract in cazul in care vanzatorul nu isi respecta obligatiile contractuale).
Ni s-a spus ca trebuie sa incheiem un nou contract, pe noul pret pe care noi nu ni-l dorim.
Intrebare mea este unde ar trebui reclamata aceasta situatie si daca intr-adevar dreptatea este de partea noastra? Mentionez ca aceasta situatie nu este (cel putin dupa intelegerea mea) numita nicaieri in contract.