avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Activitate Geon3x

Activitate Geon3x

Buna ziua, totul s-a intamplat in urma cu un an de zile. Am baut 2 litri de bere si m-am suit la volan iar dupa 2km, plecand la culoarea verde a unui semafor si efectuand un viraj am intrat pe contrasens accidentand un alt automobil. Accidentul s-a soldat doar cu pagube materiale, fara victime. Alcoolemia in etilotest a fost de 0,61 mg alcool pur in aerul expirat. Atunci politistul mi-a spus ca o sa-mi suspende permisul de conducere pe o perioada de conduce de 90 de zile, intre timp a venit colegul sau care mi-a luat permisul si mi-a zis ca mi-l anuleaza pentru ca sunt incepator, avand doar 2 luni de zile de cand luasem carnetul de sofer. A procedat corect ? Din cate am aflat ulterior permisul se anuleaza doar in baza unei sentite judecatoresti finale. Ce presupune aceasta anulare, eu cand imi pot lua permisul din nou ? Mi-au venit rezultatele alcoolemiei 1,15 respectiv 1,10 alcool pur in sange. Apoi politistul care se ocupa de caz m-a chemat si mi-a zis ca s-a dus sa inainteze dosarul la procuratura iar procurorul de caz a cerut recalcularea alcoolemiei, deoarece era diferenta prea mare intre momentul in care am baut, in jurul orei 14:30 si momentul producerii accidentului in jur de 17:50-18:00. Ce presupune aceasta recalculare ? Am sanse sa imi iasa o alcoolemie mai mica ? M-ar ajuta cu ceva daca ar iesi mai mica ? Pot lua inchisoare cu suspendarea executarii sub supraveghere ? Sunt student si as dori sa imi finalizez studiile, nu sa fac puscarie :(. Mai am sansa sa primesc permisul inapoi sau dreptul de a da din nou ? Momentan nu am avocat, si nici bugetul necesar sa platesc unul, m-ar ajuta cu ceva daca ma imprumut sa platesc unul ?
Răspuns la discuția Vînzare aur moștenire.