Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o comanda online pentru 2 dulapuri de copii cu plata la livrare. Cand am primit comanda, produsele nu corespund cu ceea ce am comandat, într-un colet sunt piesele pentru un dulap, dar nu cel comandat de mine, iar in celalalt colet sunt piese pentru alt mobilier. Coletul nu a venit cu optiunea de deschidere la livrate. Am sesizat imediat vanzatorul prin email si Messenger, iar raspunsul lor a fost ca imi acorda o compensatie de 30%. Eu am solicitat returul produselor si restituirea integrala a sumei, avand in vedere ca nu și-au respectat obligatiile, insa nu au mai raspuns deloc. Ce pot face mai departe pentru a recupera banii? De mentionat ca expeditorul este o societate din Slovacia, iar pe site nu au numar de telefon de contact, numai adresa de email. Va multumesc!
Multumesc pentru raspuns! La biroul de cadastru a fost depusa cererea dar a fost respinsa cu acest motiv : " exista un plan analogic nesemnat!nu se furnizeaza." In cazul acesta ce putem face?
Buna ziua! Socrul meu are un teren de la tatal sau pe care vrea sa il vanda catre noi. Sunt 5 frati si am facut succesiunea fara divizarea lotului (asa am fost sfatuiti), urmand ca ulterior sa facem act de vanzare-cumparare. Intampinam probleme acum cu intabularea acelui teren deoarece primaria nu poate pune la dispozitia topometristului masuratorile analogice (sper ca scriu corect). Dorim sa stim daca exista o solutie in aceasta situatie. Ne cerem scuze daca nu am folosit termenii corect,dar nu prea avem cunostinte in domeniu. Multumim!