avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 846 soluții astăzi
Forum Activitate Alex..

Activitate Alex..

Bună seara.
Am depus o contestație în data de 30.12.2020 împotriva unui PV prin care am fost amendat, întocmit în 01.12.2020, pe care nu l-am semnat și l-am primit la poștă pe 22.12.2020.
Astăzi am primit de la ANAF o somație și un titlu executoriu pentru amenda respectivă.
Îmi puteți spune mai exact ce se întâmplă și cum ar trebui să procedez?
Din moment ce am depus acea contestație nu se suspendă sau amână acel termen de plată pentru amendă?

Mulțumesc,
Alexandru.
Bună ziua,
Având în vedere că am depus inițial cele menționate, prin e-mail, ar mai fi nevoie încă odată să le trimit prin poștă?
Știu că de regulă se depun în câte 2 exemplare, dar tocmai pentru că le-am trimis în format electronic, bănuiesc că e de ajuns.

Ana Brăileanu a scris:

Bună ziua,
Le puteți transmite prin poștă cu scrisoare recomandată, cu conținut declarat și confirmare de primire.

Bună ziua,
În data de 30.12.2020 am depus o plângere contravențională împotriva unui PV prin care am fost amendat. Depunerea am făcut-o prin e-mail, neavând posibilitatea de a merge personal să o depun. Am atașat plângerea contravențională, cu semnătură electronică, alături de înscrisurile doveditoare anexate și PV scanat. Ulterior am achitat și taxa judiciară de timbru și am trimis tot prin e-mail dovada achitării.
Zilele trecute am primit o adresă prin care mi se cer următoarele:
1. Depunerea în 1 exemplare a cererii de chemare în judecată, alături de înscrisurile doveditoare.
2. Achitarea taxei judiciare de timbru.
3. Depunerea în 2 exemplare lizibile a PV contestat.

Mă puteți lămuri ce ar trebui să fac, mai exact, și cum să procedez având în vedere că nu pot ajunge personal la judecătorie în termenul prevăzut de 10 zile de la primirea comunicării?

Mulțumesc,
Alexandru.
Va multumesc pentru rapsuns ! Primul lucru pe care l-am facut inainte de a merge sa vorbesc cu ei a fost sa citesc atent contractul pe care l-am acasa. Acum am mai verificat inca odata sa fiu sigur si nu regasesc nicio clauza care sa pomeneasca de asa ceva. Singurele clauze unde apar taxe sunt cele unde se specifica despre pierderea/nepredarea echipamentelor inchiriate.
Daca tot trebuie sa platesc acei bani as vrea sa fiu 100% sigur ca e ceva corect.
Buna ziua ! Am un contract cu RCS-RDS pe o durata de 12 luni cu serviciile de internet si televiziune, care expira undeva prin octombrie. Problema este ca sunt nevoit sa plec di localitate, sa ma mut efectiv si as dori sa reziliez contractul respectiv. Am fost la agentia RCS-RDS unde am facut contractul si mi s-a spus ca daca vreau sa reziliez trebuie sa am facturile platite la zi si ca o sa fie nevoie sa platesc o "taxa de reziliere", mai exact 100 lei de serviciu, deci un total de 200 lei in cazul meu. Mi se pare o aberatie sincer acest lucru cu taxa de reziliere. E ceva legal si corect sau incearca sa-mi traga vreo teapa ?