Multumesc pt raspunsuri.
In acest caz, mai mult de jumatate dintre proprietari au incheiat un contract cu o firma ce se ocupa de administrarea imobilului (refacturare apa, canalizare, gunoi, lift, electricitatea pe scara, etc) si de cheltuielile de intretinere a spatiului comun, reparatii, etc, inafara de aceste cheltuieli contractual prevede si o taxa de administrare in suma fixa platibila lunar de fiecare proprietar din repectivul imobil, intrebarea este, daca unii proprietari nu au incheiat/semnat acel contract au obligatie de plata a acelei taxe de administrare (exceptand cheltuielile cu proprietatea comuna) in conditiile in care nu au un contract cu firma respectiva, adica este acel contract valabil si pt ei chiar si fara semnatura ? nu contrazice acest lucru legea privind valabilitatea unui contract, si anume acordul scris/semnatura ambelor parti ?
Ce obligatii financiare revin proprietarilor unui imobil in cazul in care prin acordul a 50% + 1 din numarul proprietarilor asociatia de proprietari a incheiat un contract de prestari servicii cu o firma, este valid un contract cu acea firma fara semnatura persoanei careia i se emite factura doar pentru ca 50%+1 au semnat un contract cu firma respectiva.