Bună ziua! Am o situație inedita și pe care nu știu cum as putea sa o mai gestionez. Am un telefon mobil pentru care exista garanție comerciala pana în anul 2021 luna februarie. De ceva vreme am probleme tehnice cu produsul, l-am trimis în service-ul care repara acest brand, este vorba de un telefon Sony iar service-ul este Regenersis srl. Am trimis prima data produsul, a ajuns în service iar dânșii au susținut ca nu manifesta niciun defect și mi-l va trimite cu un update de soft. S-a întors produsul la mine iar în în nici prima zi defectele reclamate de mine se manifestau, bateria foarte slaba, îl încarcăm de 2 ori într-o zi iar senzorul de proximitate nu se activa așadar într-o convorbire telefonica se acționau anumite butoane disponibile. Am hotărât sa trimit din nou telefonul în service cu speranța că se va rezolva de data aceasta. A ajuns acolo, iar înainte cu 2 zile de a se împlini termenul legal al unei reparații, m-a sunat un tehnician care mi-a zis ca nu se manifesta niciun defect și îmi va trimite din nou telefonul nereparat. Mi se pare inadmisibil să-mi refuze reparația asa ca acționez și fac poze la fiecare defect pe care îl constat, ori de câte ori se activa senzorul făceam o poza iar folosindu-ma de o aplicație urmarea evoluția bateriei. Nu va exagerez la prima încărcare am folosit telefonul timp efectiv de 1h40 minute cu display-ul pornit, iar în alte dați când bateria era functionala treceam lejer de 4h utilizare. Ca idee acum am un telefon de bakcup și va spun ca depășesc 4h de utilizare. Așadar, am decis sa trimit din nou telefonul dar am făcut și o reclamație la ANPC invocând faptul ca mi se refuza reparația. Am intevenit și la Sony România dar se pare ca nu ii interesează statutul clientului. Astăzi am primit informarea ca produsul s-a aflat din nou în teste și ca din nou nu manifesta niciun defect. Practic este cuvântul meu care susțin ceva și le ofer și probe și cuvântul celor din service care susțin ca nu se manifesta niciun defect. Sony România iau de buna ce spun cei din service. ANPC-ul încă nu m-au contactat dar nu știu ce pot rezolva atâta timp cât cei din service susțin ca au testat conform parametrilor producătorului. Le-am explicat ca poate e un viciu de fabricatie care nu poate fi identificat de sistemele lor, dar care pe mine personal ma deranjează, iar atâta timp cât am garanție doresc înlocuire. În 3 intervenții în service ei nu au fost în stare să-mi schimbe măcar un acumulator ca să îmi ia ochii. De circa 1 luna stau fără telefon, e drept fiecare reparație a fost la limita termenului legal, tocmai ca să nu mă leg de acest aspect. Spuneți-mi dacă se cumulează zilele de service și dacă pot solicita ca s-a depășit termenul? Spuneți-mi ce șansă am la ANPC și cum sa abordez situația mai departe?Le-am spus ca este deschisa și reclamație, nu le pasa. Nu știu cum sa le mai spun, cum sa ii conving să-mi repare sau schimbe produsul.
Buna seara! Imi cer scuze daca nu este locul potrivit pentru a adresa o astfel de intrebare dar am nevoie de un raspuns si de o indrumare in urmatoarea speta.
In aceasta seara am mers cu o persoana apropiata la un centru de copiere si xerox pentru a-si realiza o coperta pentru lucrarea de Disertatie pe care urmeaza sa o prezinte. Din graba si neatentie si pentru ca nu a luat in calcul toate posibilitatile avea un stick pe care se afla copiata toata lucrarea, nu doar prima pagina. Am prezentat angajatului lucrarea pe care a copiat-o pe server pt a putea edita coperta si pt a o prelucra. Noi in acest moment nu ne-am dat seama de consecintele pe care le-ar putea avea. Totusi la final am intrebat daca au copiat-o in calculator si daca o vor sterge, iar raspunsul lor a fost "Da am copiat-o dar o vom sterge".
In acest moment este destul de ingrijorata de ce ar putea face resepectiva persoana, exista numeroase modalitati de a expune in mod public acea lucrare. Noi nu avem certitudinea ce ei au sters acele date. Cum putem proceda? Exista vreo posibilitate de a afecta-o pe persoana care a redactat aceasta lucrare?
Va multumesc!