avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Activitate Leordasu

Activitate Leordasu

Bună ziua,
Am urmatoarea problemă: in luna aprilie am achiziționat online o motocoasă care am trimis-o în service pe 12 iunie și pe 22 iunie am primit-o inapoi. Pe data de 6 iulie a apărut aceeași problemă pentru care a fost în service și prima dată, am făcut sesizare prin telefon, raspusul fiind"așteptați până veți fi sunat" , am tot așteptat până pe 14 iulie când am trimis un e-mail la care am primit răspuns după 2 zile că pot trimite în service doar motorul de la motocoasă și pe 17 iulie l-am trimis. Astăzi este 1 august și la alte sesizări pe care le-am făcut tot pe e-mail răspunsul a fost, "să aștept că o să fiu contactat când este gata"
Întrebarea este: ce pot să fac legal în situația aceasta? având în vedere că este perioada când am cea mai mare nevoie de cositoare, cumulat cu faptul că a trecut și cele 15 zile calendaristice de când am făcut sesizarea pt. service. Sau 15 zile calendaristice încep de când am predat-o curierului?
Vă mulțumesc anticipat.