avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 170 soluții astăzi
Forum Activitate syladrian

Activitate syladrian

Va mulțumesc!

Ioan Petru Butariu a scris:

1. Deviz / comanda reparatie prin care preluati bunul adus in service si in care estimati timpul, eventual costul reparatie, etc, dupa modelul service-urilor auto. La sfarsit, cand clientul va plateste, emiteti bonul fiscal. Daca efectuati reparatia la domiciliul clientului sunetti exceptat de la emiterea bonului fiscal, caz in care emteti factura (eventual chitanta).

2. Da, le receptionati si in baza devizului emiteti si bonul de consum cand le consumati pt reparatii.

3. Poate sa apara si numai reparatie. Daca materialele apar distinct, atunci inseamna ca le-ati revandut, in acest caz fiind marfuri.

4. In baza unui contract de vanzare-cumparare le puteti vinde societatii la pretul pietei, societatea le receptioneaza si consuma apoi.

Buna! Administrez un SRL nou infiintat cu domeniul principal de activitatea reparatii calculatoare si echipamente periferice, in special servicii prestate populatiei. Am o serie de nelamuriri cu privire la documentele de intocmit. Tin sa mentionez ca nu doresc sa fac comert ci doar strict reparatii.
1) ce documente specifice trebuie sa intocmesc si in ce ordine in cazul reparatiei unui produs?
2) piesele si componentele noi necesare reparatiei trebuie aduse in gestiune? si daca da ca ce? Materiale consumabile? Cum le descarc din gestiune apoi?
3) pe bonul fiscal eliberat clientului ce trebuie sa apara? doua pozitii distincte: manopera si materiale? sau doar una singura cu totalul
4) din hobby am adunat o cantitate mare de piese si componente IT proprietate personala si as vrea sa le pot folosi in activitatea service-ului ...cum pot face asta? pe baza carui document le pot justifica? Si apoi cum pot justifica cele pe care le voi folosi in viitor?


Va multumesc anticipat!
Cu stima!