Multumesc !
Am facut o instiintare catre serviciul de depanaj , in care le-am specificat ca imi doresc produsul sau contravaloarea acestuia ( conform l. ) .
Mi-au spus ca trebuie sa predau si accesoriile ( incarcator + casti ) altfel nu e posibil .
Eu nu mai am accesoriile pt ca au fost primele care s.au stricat . Insa ce fac ei acum e legal sau la intimidare?
Multumesc ,
O zi buna !
IonPopescu-B a scris:
15 zile. Trebuia să aveți specificat pe certificatul de garanție. L. 449/2003, modificată prin O. 9/2016, art. 11 (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."
Art. 20, 21 și 22 trebuie și ele avute în vedere. Subiect, predicat și... numerale