Multumesc pentru timpul acordat si pentru raspunsul dvs.
Este vorba despre un grup mare de hoteluri si organizam conferintele noastre doar la locatii de 5 stele, gen Ritz, Kempinski, Hilton.
In cazul evenimentului din Vienna este vorba de Meliá Hotels International, iar aceste practici de 100% plata pentru "cancelling" am intampinat doar la contractele din Austria. Mentionez ca in 2017 am platit 60,000 EUR doar pentru inchirirea spatiului la un Austria Center Vienna, dar anul acesta am vrut sa reducem costul si a face mai "controlabil" evenimentul, reducand si spatiul.
Data pe care am dorit sa organizam evenimentul nu a fost disponibilia iar data sugerata de cei din Vienna s-a intamplat sa fie sarbatoare nationala (Corpus Christi) in Austria, acompaniata de 1 Iunie. Acest lucru a adus feedback-ul ulterior de la delegati ca nu pot veni din cauza mini-vacantei si sa punem o alta data. Cu toate ca evenimentul este international, si cei din alte tari au spus ca nu vor gasi nimic deschis pentru a organiza intalniri de afaceri.
Avand cunostiinta in cauza despre cum se intampla lucrurile in Vienna, ne-am mira daca ar fii putut vinde la "alt prost" data de 31 Mai - 1 Iunie.
Inca asteptam raspunsul din partea managementului grupului si va vom tine la curent.
Tocmain am vorbit cu managementul grupului si au cerut sa le trimitem toate povestea pe mail. Am trimis toate informatiile si propunerile noastre pe care le-am facut manegementului de la Vienna si acum asteptam.
Referitor la intrabarile dvs., contractul a fost direct cu hotelul care detine sala. Nu -sau facut rezervari de camera ci doar inchirierea salii si nu regulament de inchiriere pe site-uri.
Va tin la curent, au promis ca vor raspunde in maxim 24 de ore.
Va multumesc pentru timpul acordat. Nu exista precizare privind perioada minima. Este clauza ca din momentul semnarii contractului, daca dorim sa renuntam va trebuie sa platim 100% suma mentionata in contract.
Am avut un depozit initial si mentionez ca nu am vrut sa anulam evenimentul. Am cerut doar a noua data pentru eveniment fiindca era imposibil de realizat, dat privind data in cauza. Am facut cereri cu 2 luni inainte de termen pentru mutarea datii, lucru cu care au fost de acord in scris, dar dupa aceea au renuntat si nu vor sa discute.
Ne-am oferit sa facem plata pentru inchirierea salii, dar ei cer banii si pentru meniuri, pauze de cafea.
Vom incerca sa contactam managementul grupului sa solicitam o mediere asa cum a-ti precizat.
Daca aveti sa ne mai sfatuiti ceva, suntem deschisi la orice sugestie.
Doresc sa aflu care sunt conditiile de retragere dintr-un contract pe care l-am semnat cu o firma din Austria pentru organizarea unei conferinte in incinta hotelului.
Pe scurt, am semnat un contract cu un hotel pentru a organiza o conferinta in sala de conferinte. Intre timp am intampinat greutati privind adunarea delegatilor pentru eveniment, in special faptului ca nu am fost informat ca este o sarbatoare nationala in Austria pe aceea data. Am incercat sa schimbam data evenimentului, lucru cu care au fost initial de acord, dar au renuntat complet la idee si ei doresc sa achitam 100% ca si clauza de reziliere.
Este vorba despre taxa de inchiriere sala si pachet delegati (cina + pauze de cafea).
Mentionez ca aceasta clauza este prezenta in contract si noi nu am intrat in acest contract cu motive de reziliere. Pur si simple s-a intamplat ca sa nu il putem organiza. Am incercat sa negociem cu ei si ne-am oferit sa facem plata pentru inchirierea salii. minimul de 11 pachete de conferinta pentru delegati dar nu si pachetele de conferinta pentru delegati (150). Acele pachete nu a fost un cost pentru ei si nu au fost practic executate / livrate.
Ei nu renunta la aceea clauza de reziliere, lucru care mi se pare anormal.
In momentul de fata inca facem cereri pentru a incheia amiabil colaborarea, chiar si cu mutarea pe o data in 2019 sa putem organiza evenimentul, dar ei nu renunta sa ne arate ca in contract este 100% plata pentru reziliere.
Cu cine am putea sa incepem o discutie ca suntem siguri se va ajunge la judecata. Care este pasul pe care ar trebui sa urmam, Nu suntem dispusi sa platim pentru ceva pe care nu l-am primit.