Ca sa fiu mai precis, societataea mea a comandata o masa de biliard , pe care am achitat o integral, dupa montaj a 2 zi s au constatat neconformitatile( alte dimensiuni , alt material, alt aspect decat cel comandat mult mai ieftin ca produs.
Inainte de livrarea si montajul acestei mese am suplimentat comanda cu inca 2 pentru care am platit avansul , intre timp cei de acolo nu au mai venit sa le monteze pe celalte 2 timp de mai mult de 30 zile de la plata avansului.
Probabil , din cauza ca am sesizat inselatoria lor si neconformitatile de la prima masa nu au livrat nici cele 2 pt care am platit avansul.
Intre timp am trimis catre ei si o notificare cu aceste probleme si prin care cer restituirea sumelor platite catre ei,(valoarea platita pt masa de biliard livrata plus avansul pentru cele 2 mese suplimentare nelivrate timp de mai mult de 30 zile)
Pot solicitata si ate prejudicii in instanta in afara acestei valori tinand cont de faptul ca aceste intarzieri si neconformitati au periclitat activitatea companiei mele?
Multumesc.
Buna ziua,
Societatea mea a comandat via internet un produs, dupa ce am efectuat plata integrala si am constatat ca produsul livrat nu este cel comandat, dimensiuni diferite, materiale diferite , aspect diferit.
Am solicitat companiei sa ne restituie suma platita plus avansul deja platit pentru alte 2 produse si acestia refuza.
Cum pot rezolva aceasta problema si daca ea se incadreaza si la inselaciune,
Cei de la care am cumparat nu ne au pus la dispozitie nici un contract, certificat de calitate si garantie.