avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1076 soluții astăzi
Forum Activitate hatyus

Activitate hatyus

Nu are cum sa fie vina fostului proprietar, din moment ce defectiunea produsa era in zona tavanului. Blindarea la debransare cu siguranta nu s-a facut acolo. Din ce spune fostul proprietar, la acea teava au fost probleme de mai multe ori in trecut, dar niciodata nu s-a implicat administratorul. Referitor la faptul ca nu s-a inchis robinetul de apa imediat ce s-a aflat de problema, vecinul care m-a anuntat pe mine spune ca, in momentul in care a oprit robinetul pe scara, administratorul a mers si a inceput sa se certe cu el. Nu a vrut sa il lase sa opreasca apa, sustinand ca nu putem lasa o scara intreaga de oameni fara apa duminica pentru o singura familie. Invitat de vecinul meu sa vina sa vada ce daune am in casa si cum "ploua" efectiv, administratorul a refuzat.
Buna ziua. Nici noi nu stim cum a ajuns administratorul la concluzia ca de vina ar fi fostul proprietar, din moment ce nu a venit sa vada ce s-a intamplat, si nici nu ne-a intrebat pe noi. Sunt doar banuielile lui. Pe lista de cheltuieli aparea suma trecuta in dreptul nostru si in partea inferioara a foii era scrisa o nota de mana: "Fam. ....... are de plata suma de ...... pentru apa rece in urma pierderii de apa la nivelul apartamentului .... - conducta sparta datorita lucrarii proaste de blindare." In adresa pe care am trimis-o am solicitat sa motiveze cum s-a ajuns la suma respectiva, dar nu a mentionat nimic despre acest aspect in raspunsul dat. Specific faptul ca suma calculata pentru pierderi e mai mare decat platim noi (o familie de 3 persoane) in 3 luni.
Va multumesc!
Buna ziua. Revin cu aceeasi problema sa va cer sfatul din nou. Am primit raspuns de la administrator la adresa trimisa si motivarea a fost ca defectiunea s-a produs din cauza unor lucrari efectuate de fostul proprietar, inainte ca noi sa cumparam apartamentul, Deci, spune administratorul, obligatia de plata revine proprietarului actual. In plus, motiveaza faptul ca ne-a repartizat noua toate suma de plata intrucat ''vecinii refuza plata pierderilor inregistrate deoarece nu considera ca aceste pierderi de apa au vreo legatura cu dansii.''
Ce considerati ca ar trebui sa fac in continuare? Mentionez faptul ca fostul proprietar nu a avut nicio legatura cu defectiunea produsa si a spus ca acea coloana de apa a avut multe probleme in trecut, de fiecare data fiind rezolvate de proprietari, nu de administrator.
Va multumesc!
Multumesc,

Voi trimite o adresa prin posta cu confirmare in care voi cere justificarea sumei si modlaitatea de calculare a pierderi., deoarece comunicarea verbala pare sa fie exclusa.
Buna ziua,
Am avut o defectiune la o teava de apa comuna care tranziteaza aparatamentul nostru.
Noi nu folosim acea coloana de apa , intrucat avem trasa apa separat si contract direct cu furnizorul.
In ziua in care a avut loc defectiunea, nu eram in localitate iar administratorul fiind anuntat de catre cei ce au fost inundati nu a binevoit sa opreasca apa. Intr-un final vecinii au oprit apa dupa vre-o trei ore de la anuntarea administratorului.
Pagubele mele au fost acoperite de asigurare dar acum m-am trezit cu o suma imputata pentru toata pierdera de apa.
Cum pot proceda in aceasta situatie. Este administratorul indreptatit sa imi impuna aceasta suma fara ca el sa fi fost la fata locului , fara o expertiza , fara nimic, doar ca teava era in zona apartamentului meu.

Ce modalitai juridice exista pentru solutionarea acestui tip de problema ?

Multumesc anticipat.