Buna ziua,
Am avut o defectiune la o teava de apa comuna care tranziteaza aparatamentul nostru.
Noi nu folosim acea coloana de apa , intrucat avem trasa apa separat si contract direct cu furnizorul.
In ziua in care a avut loc defectiunea, nu eram in localitate iar administratorul fiind anuntat de catre cei ce au fost inundati nu a binevoit sa opreasca apa. Intr-un final vecinii au oprit apa dupa vre-o trei ore de la anuntarea administratorului.
Pagubele mele au fost acoperite de asigurare dar acum m-am trezit cu o suma imputata pentru toata pierdera de apa.
Cum pot proceda in aceasta situatie. Este administratorul indreptatit sa imi impuna aceasta suma fara ca el sa fi fost la fata locului , fara o expertiza , fara nimic, doar ca teava era in zona apartamentului meu.
Ce modalitai juridice exista pentru solutionarea acestui tip de problema ?
ynocentta
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca teava este parte comuna-indiferent daca va deserveste sau nu costuri pentru intretinere si reparatii se repartizeaza tuturor proprietarilor
Daca a fost o defectiune care a generat pierderi de utilitati acestea se repartizeaza tuturor proprietarilor deserviti de respectiva instalatie
Buna ziua. Eu as contesta acesta suma, nu e vina mea ca sa spart acea teava in dreptul apartamentului meu (dvs.) si nici a faptului ca a curs apa timp de 3 ore aiurea, din cauza administratorului care nu a binevoit sa inchida un robinet...
Plus ca nu trebuie sa anuntati asociatia, pe cineva, unde va petreceti timpul dvs. liber sau sa acordati accesul in locuinta dvs. in caz de avarie la o teava comuna cand exista robinet jos pentru inchiderea alimentari cu apa a tevi.
Trebuie sa acordati acces in locuinta dvs. pentru remedierea defectiunii (daca numai asa se poate remedia) dar asta este o alta discutie...
Voi trimite o adresa prin posta cu confirmare in care voi cere justificarea sumei si modlaitatea de calculare a pierderi., deoarece comunicarea verbala pare sa fie exclusa.
Adam Grecu
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Sunt de acord cu opinia d-lui Ionut.ion!
De fapt dvs. contestati pur si simplu suma - nu imputata, ci repartizata de catre asociatie.
In alta ordine de idei, daca se iveste o asa urgenta, este bine sa fiti anuntati (acum, cand avem cu totii telefoane mobile, nici nu se mai pune problema). Oricum, cei de la asociatie au dat dovada de rea credinta, ca sa nu zic de prostie.
Discutati doar cu presedintele as. prop. si doar in scris. Nu achitati repartizarea pierderilor.
( Ca sa va dau un sfat, in asemenea cazuri c/val pierdeilor se repartizeaza proportional cu cota-parte indiviza de proprietate tuturor proprietarilor).
Suntem curiosi care va fi explicatia repartizarii pierderilor doar dvs.!
Succes!
Buna ziua. Revin cu aceeasi problema sa va cer sfatul din nou. Am primit raspuns de la administrator la adresa trimisa si motivarea a fost ca defectiunea s-a produs din cauza unor lucrari efectuate de fostul proprietar, inainte ca noi sa cumparam apartamentul, Deci, spune administratorul, obligatia de plata revine proprietarului actual. In plus, motiveaza faptul ca ne-a repartizat noua toate suma de plata intrucat ''vecinii refuza plata pierderilor inregistrate deoarece nu considera ca aceste pierderi de apa au vreo legatura cu dansii.''
Ce considerati ca ar trebui sa fac in continuare? Mentionez faptul ca fostul proprietar nu a avut nicio legatura cu defectiunea produsa si a spus ca acea coloana de apa a avut multe probleme in trecut, de fiecare data fiind rezolvate de proprietari, nu de administrator.
Va multumesc!
Apometru
ContSters397026
Se poate calcula un fir de 3mm de apa care curge nonstop,cati m cubi s-ar consuma lunar ?
Daca am apometru mi se pot imputa pierderi de la acest firicel de ... (vezi toată discuția)