avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Activitate cipriandinu85

Activitate cipriandinu85

buna ziua dl. Vasile Cornel, am depus toate actele solicitate de catre angajatii compartimentului de stare civila prin completarea tipizatelor si a cererii de efectuare a respectivei modificari si raspunsul acestora prin intermediul unui apel telefonic:" nu reiese din nici un document ca prenumele mamei a fost mentionat gresit - stalcit - prin urmare este corect prenumele Tamuita" - insa acest prenume este complet gresit.
astept un alt raspuns, o alta rezolutie din partea unui avocat profesionist in aceste situatii atipice.
multumesc.
Buna ziua,

Parintii mei au divortat in anul in care m-am nascut - 1985, mama si-a reluat numele anterior casatoriei - Surugiu Tamaita - conf. celor doua decizii judecatoresti emise in anul respectiv.
In momentul in care am depus actele pt. eliberarea primului buletin / carte de identitate la implinirea varstei de 14 ani, prenumele mamei a fost stalcit - gresit din culpa reprezentantilor din cadrul Serviciului / Directiei de evidenta publica a persoanelor.
Anul acesta am initiat demersurile de inlocuire certificat nastere model vechi cu modeul de tip nou - trilingv in vederea realizarii modificarii si corectarii de prenume al mamei, insa reprezentantii respectivei directii - serviciu mi-au comunicat ca nu vor sa ia in considerare cele doua decizii/hotararile judecatoresti emise in anul 1985.
Mama mea isi cunoaste prenumele corect de Tamaita si nu prenumele pe care respectivii angajati l-au stalcit - Tamuita.
Mentonez ca toate actele emise care mi-au fost emise in Ro - cazier auto, cazier juridic, pasaport, carte de identitate, acte de studii - diplome - certificari, acreditari, licente si alte tipuri de documente sunt emise cu prenumele mamei gresit - Tamuita.
Se poate solutiona aceasta problema printr-un proces civil - ordin judecatoresc care sa reconfirme cele doua decizii / hotarari judecatoresti emise in anul 1985?
Mentionez ca detin in original repectivele decizii / hotarari judecatoresti cat si alte documente emise pe numele mamei - acte medicale, personale care au fost emise in RO de catre diferite institutii - entitati care i-au transmis diferite comuncari, decizii si documente medicale si personale in cadrul carora i-a fost mentionat corect prenumele de Tamaita.
Va multumesc pentru atentia si disponibilitatea dumneavoastra!

Cu respect,
Ciprian
Buna ziua,

Doresc sa infiintez o societate comerciala - SRL, ce va avea un singur administrator - unic asociat.

Doresc ca sediul social sa fie inregistrat si confimat in comuna Baita - judetul Hunedoara, conform extrasului de carte funciara, insa punctul de lucru sa se afle amplasat si localizat in orasul Sibiu - judetul Sibiu.
Intrebarile sunt urmatoarele: pot sa depun toate actele necesare infiintarii respectivului SRL, la camera de comert si industrie Sibiu, daca sediul social se va afla in comuna Baita, judetul Hunedoara?

Intrebarea a doua: este impetuos necesar sa depun toate actele la camera de comert a orasului Deva- judetul HD, ce administreaza comuna Baita dpdv adminstrativ, sau se pot depune si la Sibiu?

Intrebarea a treia: Toate actele se pot depune si de catre o alta persoana, daca ii acord o procura notariala?

Intrebarea a patra: Daca este necesara procura notariala, pentru a fii reprezentat de catre o alta persoana, ce trebuie sa specific / ce drepturi sa aloc / cedez persoanei care ma va ajuta cu depunerea actelor la camera de comert a orasului Deva din judetul Hunedoara?

Intrebarea a cincea: de unde se poate solicita CF-ul = extras de carte funciara si in cat timp se elibereaza acest extras de carte funciara?
Respectivul extras de carte funciara, ce termen de valabilitate are si cat costa dpdv fiscal emiterea acestuia?

Intrebarea a sasea: care departament si care persoana, din cadrul camerei de comert si industrie, se ocupa de intocmirea actului constitutiv al firmei, dupa ce s-au depus actele ( extrs de carte funciara + copii buletin + fisa cu denumirele alese pentru alocare si rezervare nume)?
care este costul de emitere a actului constitutiv, pentru respectiva firma?

Intrebarea a saptea: Contractul de comodat - fara valoare fiscala, se mai inregstreaza la registratura ANAF-ului sau doar la notarul public?
La inregistrarea contractului de comodat, este necesara prezenta comodantului cat si comodatarului, atat la notar cat si la ANAF?

De unde se pot procura toate informatiile, cu privire la pasii si metodologia - cu pasii ce trebuiesc parcursi, in vederea infiintarii respectivului SRL?

Cat timp este necesar si dupa ce perioada de timp, se elibereaza respectivele acte, ce trebuiesc emise de catre camera de comert si industrie?

Va multumesc pentru intelegere, implicare si atentia acordata.

Cu respect,

Ciprian