Nu ați înțeles nimic. Nu am semnat nici un deviz. Totul mi s-a comunicat telefonic. Nu mă leg de nici un detaliu minor. Greșeală de procedura nu a fost a mea. Cazul l-am rezolvat acum 30 min. Protectia consumatorilor mi-a dat dreptate. Mulțumesc pentru implicare!
Pe chitanță scrie avans mocheta. Devizul s-a făcut ulterior, prețul comunicadu-se telefonic. Nu am fost de acord cu prețul și mi s-a spus că de avansul respectiv trebuie să cumpăr ceva din magazin! Eu știu că trebuie să mi se facă și o factura de avans, care urmează să fie stornata din factura finala! Nu dai o chitanță așa că și când plătești întreținerea!
Daca am platit avans și primit chitanță, sunt persoana fizica, pentru achiziționarea unui bun, si nu îl mai vreau, vânzătorul îmi spune că trebuie să achiziționez altceva de valoarea respectiva. Nu mi se pare corect, nu mi s-a emis factura pe valoarea respectiva. Mi s-a spus că dacă ne înțelegem iau produsul, daca nu, nu îl iau. Precizez că e vorba de o mocheta și montajul aferent.
Deci cine are dreptate? Eu vreau banii pentru că oferta lor initiala și-a schimbat. Mulțumesc