Multumesc pentru raspuns. Deci cu cei de la HR, eu nu mai am ce discuta sa inteleg, trebuie sa ma adresez direct Casei de asigurari de sanatate? Sau trebuie sa le comunic legat despre articolul 47, 48 si 49?
Salut! Ma confrunt cu o situatie destul de dificila, si as avea nevoie sa fiu lamurit daca se poate. Luna trecuta am avut parte de un accident la locul de munca, in urma caruia am ajuns la urgente cu mana si piciorul lovite. Am primit 9 zile de concediu medical. La plata salariului, cele 9 zile de concediu medical, nu mi-au fost platite, pe motiv ca, "nu ai fost angajat 6 luni la fostul loc de munca si nu ai cotizat la CAS, iar noi nu iti putem plati zilele de concediu" Mentionez ca la actualul loc de munca, lucrez de 2 luni, inainte am lucrat o luna, cu carte de munca, si am terminat anul acesta si facultatea(asta daca ajuta ceva legat de cotizare). Ce este de facut? Unde trebuie sa ma adresez? Suma pe care ar trebuie sa o iau pe cele 9 zile de concediu, nu este una colosala, insa cosider ca este o nedreptate, si nu as vrea sa ramana asa. Multumesc!