avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 632 soluții astăzi
Forum Activitate Aqua24

Activitate Aqua24

Dupa cum am spus si anterior, am facut chestia asta, de doua ori.
La a doua solicitare am primit, printre altele, urmatoarele randuri : "
Aspectele semnalate de dvs cu privire la raportarea la SC Biroul de Credit au primit raspuns din partea societatii noastre prin intermediul corespondenti anterioare.
In aceste conditii, societatea noastra isi mentine punctul de vedere comunicat prin adresa cu nr xxxx / 12 iulie 2018.
In situatia in care solutia oferita nu raspunde pe deplin nevoilor dvs, va informam ca aveti dreptul sa va adresati autoritatilor competente sau altor autoritati abilitate de lege .
Cu deosebita stima, " ..
Bun. Ideea este urmatoarea. Eu as avea nevoie de un eventual credit bancar pentru anumite cheltuieli personale in decursul acestui an. Datorita experientei anterioare cu ei, in acel litigiu castigat cu executarea in sine, stiu ca dureaza ceva timp. Acum, avand in vedere ca ei refuza sa faca o solicitare catre BC de a fi sters din baza lor de date, solutia ar fi : fie sa ii actionez in instanta printr-un nou dosar, dosar pe care avand documentatia necesara pe care o detin, cel mai probabil as castiga, insa ar dura, sau sa ma adresez Autoritatii Nationale pentru Protectia Datelor. Astea 2 optiuni le-as avea daca am inteles bine, nu? Sau ar mai exista si altele?
Inca o data, va multumesc pentru timpul acordat. Inseamna mult pentru mine.
Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns. Am intrat pe site-ul celor de la ANPD ( am prescurtat-o eu ) , unde ar trebui mai exact sa trimit, la adresele de la " contacteaza-ne " sau la " plangeri " ?
Multumesc din nou anticipat.
Oricum, este o situatie aiurea, stau cu hotararea aia judecatoreasca in mana, am castigat acel litigiu si iata-ma ca nu pot lucra cu nicio banca sa scot un credit, din pacate.
Buna ziua si multumesc pentru raspuns.
Tin sa mentionez ca eu m-am adresat catre BC pe adresa de mail rpd@birouldecredit.ro in data de 17 oct a.c prezentand situatia castigatrii acestei spete. Ei mi-au spus urmatoarele : "
Ca raspuns la solicitarea dvs. de stergere, va precizam urmatoarele:
Incepand cu data de 25.05.2018, puteti obtine de la Participant (creditorul in cauza) stergerea datelor, fara intarzieri nejustificate, in urmatoarele situatii:

- datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau prelucrate;
- persoana vizata se opune prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze (dreptul la opozitie);
- datele au fost prelucrate ilegal;

- datele trebuie sterse pentru indeplinirea unei obligatii legale a Participantului.

Dreptul la stergerea datelor inregistrate in Sistemul Biroului de Credit se poate exercita de catre persoana vizata:

- prin accesarea in mod securizat a site-ului Biroului de Credit, sau
- personal sau pe cale electronica, la Participantul care detine calitatea de creditor/potential creditor al persoanei vizate.
Solicitarea de stergere date va fi analizata de catre Participantul (creditorul in cauza) care a inregistrat datele si, in conditiile in care acesta apreciaza ca solicitarea este intemeiata, va sterge datele inregistrate, in mod direct si fara intarzieri nejustificate, din Sistemul Biroului de Credit."

Mai apoi, le-am pus toata documentatia necesara la dispozitie sa poata vedea faptul ca eu am avut acel litigiu cu cei de la Eurolines, CASTIGAND PRIN DECIZIE DEFINITIVA in instanta. Din ce reiese mai sus, inteleg ca se poate obtine stergerea datelor fara intarzieri nejustificate de la PARTICIPANT, adica de la cei de la Eurolines. Totusi, acestia refuza sa faca acest lucru, pe un motiv neintemeiat dupa parerea mea, tot ceea ce au facut ei, in schimb, a fost sa imi stearga intarzierile de plata pe care le-am avut in perioada 2014-2017, avand in vedere ca eu am platit din 2005 de cand mi s-a eliberat cardul de credit de 2200 de lei pana in 2014, ulterior avand o suma restanta de peste 8000 de lei care nu avea de unde sa reiasa, avand in vedere platile efectuate la suma de 2200 de lei in decursul anilor 2005-2014.
Eu le-am dat reply pe aceeasi adresa de rpd@birouldecredit.ro cu toata documentatia necesara. Pana in ziua de astazi nu am primit niciun raspuns in scris.
In aceasta dimineata, am intrat pe portalul celor de la BC,si am facut o solicitare de stergere pe baza documentatiei pe care o am la dispozitie.
Totusi, avand in vedere ca am o decizie definitiva din partea instantei de judecata, nemaivand niciun litigiu cu acestia, care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a fi scos din biroul de credit?
Din nou, va multumesc anticipat pentru timpul acordat.
Buna,
Ma vad in imposibilitatea de a lucra cu orice banca pentru a scoate un credit. Am fost raportat la biroul de credit in anul 2016, cu dosar de recuperare de catre firma Eurolines. I-am actionat in instanta pentru ca am fost executat silit pe un motiv neintemeiat. Mai apoi, dupa executarea acestora timp de 4 luni de zile, in anul 2018, in luna februarie, am CASTIGAT prin HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA procesul inaintat de acestia prin firma de recuperare KRUK, printr-o sentinta civila DEFINITIVA pe care o detin.
Acum intervine problema mea.
Stiu ca din data de 25.05.2018, daca datele nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau prelucrate, inregistrarea mea din biroul de credit ca si rau platnic se poate STERGE. Au fost facute 2 solicitari catre cei de la ERB Retail Services cei care au facut de fapt solicitarea de a fi inscris in biroul de credit, de a ma sterge din baza de date ca si rau platnic, avand in vedere ca detin o HOTARARE JUDECATOREASCA DEFINITIVA cu privire la acel caz. In ambele cazuri ( pot anexa documentele doveditoare ), acestia REFUZA sa faca acest lucru fara NICIUN TEMEI LEGAL, ceea ce inseamna o incalcare grava a sentintei judecatoresti. Tot ceea ce au facut ei este sa imi stearga datele referitoare la intarzierile de plata din evidenta Biroului de Credit, totusi, fara evenimentul din data de 15.09.2016, respectiv cesiunea creditului.
Am vorbit cu cei de la ING ( sper ca nu e problema ca dau nume de banca ) si mi-au spus ca daca vorbesc cu cei de la Biroul de Credit, in conditiile in care cei de la ERB refuza sa faca o solicitare de a fi scos de acolo, se poate rezolva, au mai avut cazuri. Am trimis toata documentatia catre cei de la Biroul de Credit si azi am sunat la ei pentru ca nu am primit niciun raspuns de 2 saptamani incoace. Mi-au spus ca datele sunt pastrate acolo timp de 4 ani de zile, indiferent ca eu am castigat acel proces si, practic, NU EXISTA NICIUN TEMEI LEGAL pentru ca datele mele care au fost colectate si prelucrate sa mai fie inregistrare din postura de rau platnic avand in vedere acea DECIZIE JUDECATOREASCA DEFINITIVA.
Ce ar trebui sa fac, care sunt pasii cat mai rapizi pentru a fi scos din acel birou de credit avand in vedere cele mentionate mai sus? A mai trecut cineva prin asa ceva? Va multumesc anticipat.