avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Activitate Florina Dinca

Activitate Florina Dinca

Multumesc de ajutor! Din pacate, nu am decat sa accept aceasta varianta de compromis. Ramane de vazut cum se rezolva.
Multumesc pentru raspuns! Pe langa defectul produsului (care il face aproape imposibil de utilizat), calitatea produsului per total lasa de dorit in raport cu suma platita. Ma astept ca atunci cand cumpar un produs nou, acesta sa functioneze normal - si cred ca este o asteptare foarte fireasca. Nu am considerat normal compromisul de a pastra un produs defect inca din fabricatie, (pe care nu l-am utilizat absolut deloc si care nu sunt sigura ca este reparabil), atata vreme cat pot returna produsul. Problema apare atunci cand acest drept imi este total ignorat si cand raman legata de maine intrebandu-ma ce pot face pe mai departe pentru a beneficia de dreptul de retur. Aceasta este definitia clasica a unei tepe. In acest punct, am epuizat toate solutiile si inteleg, deci, ca singura metoda de a-mi recupera banii ar fi instanta?
Pe data de 17 septembrie, am plasat si platit o comanda online pe CEL.ro pentru un laptop, cu ridicare personala din showroom pentru ca urma sa plec din tara iar curierul nu ar fi livrat la timp. Tot pe 17, i-am sunat pentru a verifica daca au in stoc produsul si pentru a afla cam cat ar dura sa intru in posesia lui. Fara sa solicit, ei mi-au facut insa si o rezervare de care am aflat mai tarziu (in raspunsul celor de la ANPC), careia insa nu i-am dat curs, facand o comanda online total separata (de altfel, am vazut apoi ca in contul meu CEL apar atat rezervarea, cat si comanda). Dupa plata si aprobarea comenzii, pe data de 18 am fost notificata referitor la intervalul orar in care pot ridica produsul; am ajuns in dupa-amiaza zilei. In aceeasi zi, la aproximativ 3 ore dupa ridicarea, am solicitat returul produsului care era defect completand formularul standard de pe site.

Ma confrunt cu refuzul dreptului de a returna produsul, pe motiv ca "Produsul a fost achitat de la punctul nostru de lucru" si alt raspuns "Din verificarea facturii, produsul este achizitionat de la sediul nostru , discutam despre achizitie directa ce nu face obiectul unui contract la distanta pentru a beneficia de dreptul de retur." Mi-au emis factura pe 18 sept, cand am ridicat produsul, insa pe ea se mentioneaza ca plata a fost facuta cu card online si, de asemenea, sunt trecute seria si nr. de CI ale persoanei care a ridicat produsul (subsemnata). Le-am trimis dovezi clare ale achizitiei online si nu din magazin (pe care evident le aveau si ei, dar refuzau sa le recunoasca), insa nu a fost luata in calcul niciuna dintre ele ci, intr-o maniera total lipsita de respect, a fost copiat in repetate randuri acelasi mesaj si trimis din nou ca raspuns la mesajele mele.

Le-am scris celor de la ANPC, insa mi-au spus ca aspectele sunt nesolutionabile, pentru ca am intrat in posesia produselor la sediu, avand posibilitatea de a verifica produsul, si ca nu a fost un contract la distanta. Produsul a fost insa comandat si platit online, iar de 2 luni am ramas blocata cu un produs scump si defect, pe care nu l-am putut utiliza, facand reclamatii in toate directiile si asteptand o rezolvare. Cum pot ataca mai departe decizia ANPC care mi se pare total nedreapta, bazata pe un raspuns mincinos din partea celor de la CEL (ei spun ca am facut in avans rezervare si ca nu reprezeinta comanda la distanta)?